حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

نماز جمعه تریبونی برای پاسخگو کردن سران سه قوه و معاونان آن‌ها است/ برای دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی باید چند فاسد نجومی‌بگیر را شلاق بزنید

حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی باید چند فاسد نجومی‌بگیر را شلاق بزنید، این روش حکومت علوی است، مدیرانی که وعده دروغ دادند، شفافیت، صداقت و مسئولیت‌پذیری نداشتند.

نماز جمعه تریبونی برای پاسخگو کردن سران سه قوه و معاونان آن‌ها است/ برای دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی باید چند فاسد نجومی‌بگیر را شلاق بزنید
کد خبر: 251227
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۱:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی به نقش و جایگاه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه باید حلقه وصل دولت و ملت باشد، اینجا دادگاه حق‌الهی و حق‌الناسی است.

وی افزود: نماز جمعه محل پاسخ به شبهات و نه تکرار مکررات است، محل شفاف‌سازی بیت‌المال است، نماز جمعه تریبون پاسخگو کردن دانشگاه‌ها و محل پاسخگو کردن حوزه‌ها و مدیریت حوزه‌های علیمه تا مراجع تقلید است، دوره کلیات و تکرار مکررات گذشته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در دوران استثنایی تشیع قرار داریم، در دنیا و آخرت مسئول هستید که از دشمن شیعه جا ماندید، امام(ره) گفت مراقب خطر نفوذ تا حد مرجع‌سازی باشید، ایشان گفت که مرجعیت، ارثی نیست، تمایل به اشرافی‌گری خیانت به مرجع شیعه است، عده محدودی به جای کل روحانیت و حوزه پاسخ شبهات را می‌دهند، شما در صحنه خطر نیستید.

ازغدی تصریح کرد: نماز جمعه قبل تپنده جامعه و مغز بیدار جامعه باشد که برای مشکلات مردم دائما راه‌حل ارائه دهد، هیچ امام جمعه‌ای که حق ندارد در اقتصاد برجامی به کارگران بگوید که اینها به نماز جمعه چه ربطی دارد، اتفاقا ربط دارد.

وی تأکید کرد: در صف اول نماز جمعه نشستن، امنیت نیست، امنیت اسلام در خطر است، برای دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی باید چند فاسد نجومی‌بگیر را شلاق بزنید، این روش حکومت علوی است، مدیرانی که وعده دروغ دادند، شفافیت، صداقت و مسئولیت‌پذیری نداشتند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها