جعفر کاشانی:

تکلیف هیات مدیره پرسپولیس را وزیر ورزش مشخص می کند

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، با اشاره به کنار رفتن سه نفر از چهار عضو هیات مدیره این باشگاه گفت: فعلا ایرج عرب به عنوان مدیر در باشگاه فعالیت می کند تا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش تصمیم لازم را در مورد هیات مدیره بگیرد.

تکلیف هیات مدیره پرسپولیس را وزیر ورزش مشخص می کند
کد خبر: 251272
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز جمعه با اشاره به تغییرات به وجود آمده در باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه تغییرات در هر ارگانی می تواند مفید باشد، ما هم به این تغییرات به دید مثبت نگاه می کنیم و امیدواریم که دوران شکوفایی باشگاه را شاهد باشیم.


وی افزود: چند سالی است که بحث خصوصی سازی مطرح می‌شود. باید به سمتی برویم که دیگر این قوانین دولتی در مواقع حساس متوجه باشگاه پرسپولیس نشود.


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب عرب به عنوان سرپرست جدید باشگاه گفت: عرب از مدیران با سابقه وزارت ورزش است که چندین ماه با گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس کار کرد. امیدواریم که او بتواند برای باشگاه مفید و کارآمد باشد چرا که او از جمله افراد توانمند باشگاه پرسپولیس است.


کاشانی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس با رفتن حمیدرضا گرشاسبی، ابوالفضل حاجی بیگی و محمدرضا روغنی در حال حاضر عملا هیات مدیره ندارد، تصریح کرد: عرب به عنوان مدیر کارها را پیگیری می کند و مطمئنا وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع پیگیر شرایط باشگاه است. تشکیل هیات مدیره جدید نیازمند نظر وزیر است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل هم برطرف شود و جای نگرانی نیست.


وی اضافه کرد: گرشاسبی در مدتی که در پرسپولیس بود، مشکلات زیادی را برطرف کرد و طلب های میلیاردی زیادی را پرداخت. حضور او در پرسپولیس مثبت بود و قطعا باید شرایط به نحوی باشد که بتوانیم از گرشاسبی استفاده کنیم. در باشگاه پرسپولیس به روی تمام کسانی که برای این باشگاه زحمت کشیدند، باز است.


وی در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر بازگشت مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده مطرح می شود و کنایه احمدزاده به پیشکسوتان تصریح کرد: پیشکسوتان برای بازیکنان مانند پدر هستند و باید احترام همه آنها حفظ شود. برای بازیکن باید اینگونه باشد که پرسپولیس مانند خانه او و پیشکسوت هم مانند پدر او باشد. بازیکنی که به پرسپولیس می آید، باید سطح فرهنگی بالایی داشته باشد تا در جامعه تاثیرگذار باشد.

منبع:‌ ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها