کد خبر: 251426
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۱۰:۱۲:۰۰
| |

دلتنگی مدافع رئال مادرید برای رونالدو

مدافع رئال مادرید اعلام کرد اگر بهترین بازیکنان جهان تیم‌تان را ترک کند دل‌تان برایش تنگ می‌شود.

دلتنگی مدافع رئال مادرید برای رونالدو
کد خبر: 251426
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۱۰:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مارسلو در یک مصاحبه درباره وضعیت رئال مادرید و جدایی کریستیانو رونالدو صحبت کرد. مدافع برزیلی گفت: رونالدو علاوه بر این که یک هم تیمی بود برای من یک دوست نیز محسوب می‌شد. سرخیو راموس، لوکا مودریچ هم دوست من هستند. کاملا واضح است اگر بهترین بازیکن جهان در تیم‌تان نباشد دل‌تان برایش تنگ می‌شود. با این حال باید بگویم ما در همه پست‌ها بهترین‌های جهان را در اختیار نداریم. هر تیمی خواهان رونالدو است اما رئال مادرید در نبود این بازیکن باز هم رئال مادرید خواهد بود. بازیکنان می‌روند و می‌آیند.

او در ادامه اظهار کرد: نباید مسائل خارج از زمین روی ما تاثیر بگذارد. زمانی که در یک بازی پیروز می‌شویم می‌دانیم که بهترین تیم جهان نیستیم و وقتی که شکست می‌خوریم بدترین نیستیم. در برخی از بازی‌ها شکست و یا پیروزی رقم می‌خورد. همیشه سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن وظایف‌مان را انجام دهیم.

مدافع رئال مادرید افزود: هنوز به فوریه نرسیدیم. این ماه تعیین کننده است. نمی‌توان در سپتامبر به جمع‌بندی رسید. می‌توان از تیم انتقاد کرد اما سنجیدن یک فصل در این زمان دیوانگی است. جام جهانی باشگاه‌ها را پیش‌رو داریم. باید پیروز شویم. ما در همه رقابت‌ها حضور داریم.

مارسلو درباره چهار قهرمانی در پنج فصل لیگ قهرمانان اروپا گفت: همیشه به این موضوع فکر کرده‌ام که مادرید می‌تواند همه عناوین را به دست آورد به خاطر نحوه عملکردش. تیم قدرتمندی تشکیل دادیم که بازیکنانی هم‌چون راموس، رونالدو، مودریچ، کریم بنزما، گرت بیل و ایکر کاسیاس در دوران خود در آن، حضور داشتند. این بازیکنان مدت‌ها در کنار هم بودند. این موضوع کلیدی است.

مدافع برزیلی درمورد پیوستنش به مادرید اظهار کرد: همه چیز سریع اتفاق افتاد. در ابتدا فکر می‌کردم یک شوخی است. من همیشه مادرید را خیلی بزرگ می‌دیدم. من عضو تیمی شدم که همیشه بازی‌هایش را از تلویزیون و یا بازی‌های کامپیوتری می‌دیدم. باورنکردنی بود.

او افزود: هرگز به فکر جدایی نبودم و به تیم دیگری فکر نکردم. همیشه برای این که در مادرید بمانم تمام تلاش خود را به کار بردم. هرگز به دقایق حضورم در میدان فکر نکردم. اگر تنها 15 دقیقه فرصت بازی داشته باشم سعی می کنم به بهترین شکل ممکن بازی کنم.

مارسلو درباره آینده‌اش گفت: دنیای مد را دوست دارم و برادر زنم در این شغل است. او برند خود را دارد و من با او در برخی از عکس‌ها همکاری کردم. با این حال نمی‌خواهم بگویم مدل خواهم شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها