اشکان شکوفی از تیم ملی تنیس خداحافظی کرد

تنیس‌باز باسابقه ایران از تیم ملی خداحافظی کرد.

اشکان شکوفی از تیم ملی تنیس خداحافظی کرد
کد خبر: 164721
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از پایان دیدار دو تیم ایران و چین تایپه در مرحله پلی‌آف تنیس دیویس کاپ گروه 2 آسیا، اشکان شکوفی پس از حدود 15 سال از تیم ملی خداحافظی کرد.

شکوفی از 17 سالگی سابقه حضور در تیم ملی تنیس ایران را دارد و 55 بازی ملی برای ایران انجام داده است. او در مسابقه‌های مختلفی از جمله دیویس کاپ، آسیایی و کشورهای اسلامی به عنوان نماینده ایران شرکت کرده است.

شکوفی سرانجام پس از پایان رقابت با چین تایپه تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند.

این ملی‌پوش باسابقه درباره خداحافظی‌اش از تیم ملی تنیس ایران گفت: خداحافظی از تیم ملی کار سختی است ولی یک روز باید رفت. بعد از بازی با بهترین تیمی که تا الان با آن بازی کرده‌ بودیم احساس کردم که دیگر باید بروم.

او ادامه داد: احساس می‌کنم برای بازی کردن در سطح اول آسیا دیگر سرعت لازم را ندارم و کاملا این موضوع را امروز فهمیدم. البته من قبل از این بازی می‌خواستم خداحافظی کنم ولی آقای احمدوند سرمربی تیم ملی از من خواست که کنار بازیکنان جوان تیم باشم و خداحافظی را برای بعد از بازی با چین‌تایپه بگذارم. سال‌ها در تیم ملی بودم و خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم که تمام آن‌ها برایم جذاب و به یادماندنی است. از این به بعد هم در کنار تیم ملی و جوانان هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم. از تمام کسانی که در تمام این سال‌ها از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها