کد خبر: 188391
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۱۳:۱۴:۰۰
| |

موسوی لارگانی مطرح کرد؛

تهیه طرح دو فوریتی الزام دولت به اجرای قانون اقدام متناسب در واکنش به خروج آمریکا از برجام

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طرح دو فوریتی الزام دولت به اجرای قانون اقدام متناسب و متقابل تهیه شد که براساس آن دولت موظف است تضمین‌های لازم را درمورد ادامه اجرای برجام از اروپا دریافت کند.

تهیه طرح دو فوریتی الزام دولت به اجرای قانون اقدام متناسب در واکنش به خروج آمریکا از برجام
کد خبر: 188391
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۱۳:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سید ناصر موسوی لارگانی با بیان این که هم اکنون نمایندگان در حال امضای طرح دو فوریتی الزام دولت به اجرای قانون اقدام متناسب و متقابل هستند، افزود: این طرح در واکنش به اقدام آمریکا در خروج از برجام تهیه شد.


او تصریح کرد: این طرح دولت را موظف می‌کند تضمین‌های لازم را از اروپایی‌ها و اعضای 1+5 بجز آمریکا اتخاذ کند، البته این تضمین‌ها باید کامل و جامع باشد، همچنین در این طرح تاکید شده مذاکرات با اروپایی‌ها نباید بیش از یک ماه زمان ببرد.
نماینده فلاورجان در مجلس یادآور شد: بر اساس این طرح، اگر اروپایی‌ها تضمین ندادند یا اگر تضمین دادند و آن را نقض کردند، دولت می‌تواند چرخه کامل سوخت را شروع کند.


موسوی لارگانی تصریح کرد: ما در این طرح دولت را موظف کردیم در صورت تضمین ندادن اروپایی ها غنی‌سازی اورانیوم را به ظرفیتی به بیش از 190 هزار سو افزایش دهد.


او یادآور شد: هم اکنون امضاهای این طرح در مجلس در حال جمع آوری است و به احتمال زیاد هفته آینده به هیات رییسه مجلس ارائه می شود.

منبع:ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها