فاطمه سعیدی، نماینده تهران:

کدام عقل سلیمی می‌گوید معلم را کتک بزنید و بازداشت کنید؟/ وزیر اطلاعات پیگیر آزادی معلمان بازداشتی باشد

نماینده تهران در واکنش به برخوردهای اخیر با معلمان در تهران گفت: از هر منتقد و معترضی، مخالف ساختن تنها به رونق اپوزیسیون می‌انجامد. کدام عقل سلیمی می‌گوید معلم را کتک بزنید و بازداشت کنید؟

کدام عقل سلیمی می‌گوید معلم را کتک بزنید و بازداشت کنید؟/ وزیر اطلاعات پیگیر آزادی معلمان بازداشتی باشد
کد خبر: 188898
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۳:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی در نشست علنی امروز یکشنبه، مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: تجمع مسالمت‌آمیز معلمان که در اعتراض به وضعیت معیشتی خود برگزار شده بود، با دخالت نابجا و عدم تحمل و احترام به اصل 27 قانون اساسی، منجر به ایجاد خشونت شد و تعدادی از معلمان بازداشت شدند. ضمن اینکه اگر در حوادث دی ماه که گروه‌ها و اقشار مختلف و معترضان داخلی و خارجی همگی در آن نقش آفرینی کردند، گفتیم صدای ملت را باید شنید، امروز هم از تریبون مجلس به عنوان یک معلم می‌خواهم صدای معلمان را بشنویم. این صدای قشری مظلوم و شریف است که شهیدانی چون رجایی و باهنر را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

او افزود: از هر منتقد و معترضی، مخالف ساختن تنها به رونق اپوزیسیون می‌انجامد. کدام عقل سلیمی می‌گوید معلم را کتک بزنید و بازداشت کنید؟ آن هم معلمی که خواستار بهتر شدن وضع معیشت و بالا بردن کیفیت آموزشی است. مجلس تنها می‌تواند دولت را بازخواست کند، اما سایر نهادها چه؟ هر بار که وزیر اطلاعات و دادگستری را که مورد سوال قرار دادیم گفتند که موضوع در اختیار آنها نیست، اما هر کسی مسئولیتی دارد و باید پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: معلمان از تبعیض و بی عدالتی در رنج هستند. همه باید صدای معترضان را گوش کنیم، از همین تریبون از آقای نوبخت، وزیر کشور و اطلاعات تقاضای پیگیری اعتراضات معلمان را داشته و تقاضای آزادی هر چه سریعتر بازداشت‌شدگان را دارم و یادآوری می‌کنم جای معلم کلاس درس است نه زندان.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها