طرح ساماندهی کوله‌بران در کمیسیون صنایع مجلس تصویب نشد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کوله‌بران در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن قرار گرفته بود که رای لازم را در این کمیسیون کسب نکرد.

طرح ساماندهی کوله‌بران در کمیسیون صنایع مجلس تصویب نشد
کد خبر: 188956
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۷:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین نورقلی‌پور در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دستور کار اولی که در کمیسیون صنایع و معادن مطرح شد طرح ساماندهی کوله‌بران بود که دستگاه های ذیربط این طرح نیز در نشست حاضر شدند و توضیحات کافی را دادند، اما درنهایت، به اتفاق آرا کلیات طرح در کمیسیون رای لازم را کسب نکرد.


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستور کار دوم کمیسیون بررسی لایحه تجارت فرامرزی بدون کاغذ بود، ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه این طرح نیز در نشست کمیسیون صنایع و معادن حاضر بودند و زوایای مختلف آن را توضیح دادند که نهایتا کلیات این طرح در کمیسیون با اتفاق آرا رای لازم را کسب کرد.


نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پس از این دو دستور کار کمیته‌های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن بسته به موضوعاتی که به آنها ارجاع داده شده بود تشکیل جلسه دادند.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرغم اینکه طرح ساماندهی کوله‌بران با امضاء بسیار زیادی تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شده بود باز هم بحث‌هایی در خصوص قاچاق کالا مطرح شد، تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در نشست حاضر شده بودند نقش این طرح در آینده را توضیح دادند و اعلام کردند که نمی‌تواند به یک قانون موثر تبدیل شود.


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بحث‌هایی در خصوص اینکه کوله‌بری ممکن است به عنوان یک بحث موقت در کشور مطرح شود و شاید به‌صلاح نباشد به‌عنوان یک قانون دائمی تبدیل شود مطرح شد.


نورقلی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موافقی در خصوص طرح صحبت نکرد یک نفر در کمیسیون به مخالفت با این طرح پرداخت و موارد مختلفی را مطرح کردند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها