رئیس شورای شهر بانه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

بازار بانه برای اینکه تاریخ‌مصرف اجناس نگذرد باز شد/ بازار بانه بعد از فروش اجناس موجود دوباره تعطیل می‌شود

رئیس شورای شهر بانه با تأیید خبر باز شدن بازار این شهر گفت: مردم برای اینکه تاریخ‌مصرف اجناس نگذرد مغازه‌ها را باز کردند.

بازار بانه برای اینکه تاریخ‌مصرف اجناس نگذرد باز شد/ بازار بانه بعد از فروش اجناس موجود دوباره تعطیل می‌شود
کد خبر: 189235
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جمال اعتماد رئیس شورای شهر بانه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اعلام خبر پایان اعتصاب بازاریان در این شهر گفت: مغازه‌ها از پنج‌شنبه بازشده است. چون بسیاری از مغازه‌های جنس‌هایی با تاریخ‌مصرف دارند و برای اینکه خراب نشوند و تاریخ‌مصرفشان نگذرند مغازه‌ها را باز کردند که آن‌ها را بفروشند.

این مقام محلی ادامه داد: اگر اتفاقی نیفتد و اجناس مردم در مغازه‌ها تمام شود، دوباره مجبور هستند که بازار را تعطیل کنند.

رئیس شورای شهر بانه بابیان اینکه مردم خیلی نگران هستند، افزود: مسئولین قول‌هایی به مردم برای اصلاح مصوبه بسته شدن مرزها داده‌اند و ما هم امید داریم، که تغییرات به نفع مردم باشد.

اعتماد تصریح کرد:‌ اول باید کولبری باز شود تا مردم بتوانند به خریدوفروش بپردازند و بعد به‌مرور مرز اصلی و رسمی شروع به کار کرند آن‌هم با این شرایط که اجناس مهم و برند‌های پرمصرف با تخفیف ویژه وارد شوند تا مردم بتوانند آن‌ها را بفروشند. اگر غیرازاین باشد مردم مجبور هستند که بازار را دوباره تعطیل کنند.

قریب یک ماه بود که مردم و بازاریان شهر بانه در اعتراض به بسته شدن معابر مرزی، دست به اعتصاب زده بودند و تمامی مغازه‌های شهر تعطیل بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها