واکنش نماینده کازرون به ناآرامی‌های اخیر این شهر

نماینده کازرون در مجلس گفت: اسناد و پیام‌هایی دارم که اشخاصی در تهران که در کشور مسئولیت دارند گفته‌اند بروید از اجتماعات و تظاهرات مردم عکس و فیلم بگیرید تا جهانی شود

واکنش نماینده کازرون به ناآرامی‌های اخیر این شهر
کد خبر: 189978
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۰ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در حاشیه صحن علنی مجلس در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در خصوص تجمعات اعتراضی اخیر مردم کازرون ارائه کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، بخش های مهم توضیحات نماینده کازرون را در ادامه می خوانید:

  • قضیه این بود که دو بخش از شهرستان کازرون به دلیل جمعیت زیاد که شامل 6 بخش شهرستان کازرون با 280 هزار نفر جمعیت می‌شود به دنبال این هستند که به شهرستان انتقال پیدا کنند.ماینده پیشین کازرون مهندس نظری در یک جلسه‌ای که با مردم کازرون داشتند به صراحت اعلام کردند و مشکل را پیگیری کرده و به زودی شما شهرستان می‌شوید. مردم بسیار خوشحال شدند متاسفانه در آن زمان امام جمعه وقت مردم کازرون پشت تریبون صحبت‌های بی‌مورد و بی‌جهتی را در این خصوص به زبان آورد.
  • مابین تصویب این طرح افرادی وارد شدند که نمی‌خواستند بعضی برای مردم کار کنند در این جریان افراد می‌خواستند دولت را به چالش بکشند. عده‌ای می‌خواستند خودی نشان دهند، عده‌ای دیگر هم ورشکسته‌های سیاسی بودند. این افراد آنچه که دروغ بود به مردم القا می‌کردند تا احساسات آنان را تحریک کنند. آنها به مردم می‌گفتند نماینده و دولت می‌خواهند شما و هویت‌تان را غارت کنند.
  • منشأ این اعتراضات از نماز جمعه شروع شد. درست از جایی که مردم حرف‌های آنها را باور کردند. من بارها به امام جمعه گفتم شما که حرف‌هایی که می‌زنید صحیح نیست و بعدا از کانال‌هایی می‌شنیدم که برخی می‌گفتند اگر ما این حرف‌ها را نزنیم نمی‌توانیم مردم را تحریک کنیم که به صحنه بیایند.
  • در ادامه این ماجرا در فروردین ماه گروه‌هایی در خارج از کشور مردم را به اغتشاشات تحریک می‌کردند تا اینکه روز چهارشنبه عده‌ای جمع شدند و تجمعات به شکل بزرگتری ادامه پیدا کرد. نیروهای امنیتی هم بر حسب وظیفه عده‌ای را دستگیر کردند. ظاهرا باز هم گروهی را تحریک کردند که بروید افرادی که بازداشت شده‌اند را آزاد کنید و کلانتری را آتش بزنید. من معتقدم همه این افراد بی‌گناه هستند. گناهکار آن افرادی هستند که جوانان را تحریک به چنین اقداماتی کردند.
  • اسناد و پیام‌هایی دارم که اشخاصی در تهران که در کشور مسئولیت دارند گفته‌اند بروید از اجتماعات و تظاهرات مردم عکس و فیلم بگیرید تا جهانی شود
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها