حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری

منشأ اشتباه تایپی لایحه پالرمو مهم نیست؛ به این کنوانسیون نیاز شدید داریم/ به کنوانسیون پالرمو در سیاست‌های داخلی‌مان نیاز داریم

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره ایرادات تایپی در لایحه پالرمو گفت: اینکه اشتباه تایپی لایحه پالرمو از کجا بوده خیلی مهم نیست مهم نیاز شدید به این کنوانسیون است.

منشأ اشتباه تایپی لایحه پالرمو مهم نیست؛ به این کنوانسیون نیاز شدید داریم/ به کنوانسیون پالرمو در سیاست‌های داخلی‌مان نیاز داریم
کد خبر: 190125
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۱ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس در مورد اینکه بالاخره اشتباه تایپی در لایحه پالرمو از سوی دولت بوده یا مجلس،‌گفت: راجع به این موضوع قبلاً توضیحاتی داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پالرمو کنوانسیونی است که ما در سیاست‌های داخلی‌مان به آن نیاز داریم و قبلاً هم تقدیم مجلس شورای اسلامی شده بود که تنها یک اشکال تایپی در خصوص موضوع پیش آمده بود.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در مورد اینکه این ایراد از سوی دولت بوده یا مجلس، تصریح کرد: من نمی‌خواهم فرافکنی کنم که اشتباه تایپی در لایحه پالرمو از سوی مجلس بوده یا دولت این هیچ سود منطقی و عقلانی برای مان ندارد منتهی آقای رضایی معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی در این خصوص توضیح داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه توضیحات آقای رضایی برای ما کاملاً قابل قبول است،‌اظهار داشت: آقای لاریجانی نیز در جلسه علنی مجلس در مورد پالرمو اشاراتی کرده‌اند اینکه این اشتباه تایپی از کجا بوده برای ما خیلی مهم نیست مهم نیاز شدید به این کنوانسیون است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها