محمد جواد ابطحی درباره انتخابات هیات رئیسه در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» مطرح کرد؛

دلیل حمایت نکردن ولایی‌ها از لاریجانی/ دهقان و مصری گزینه‌‌های فراکسیون ولایی برای نواب رئیس هستند

یک عضو فراکسیون ولایی گفت: به دلیل موضعی که فراکسیون مستقلین داشتند و ارتباط این فراکسیون با رئیس مجلس، فراکسیون ولایی تصمیم گرفت که از لاریجانی برای ریاست مجلس حمایت نکند.

دلیل حمایت نکردن ولایی‌ها از لاریجانی/ دهقان و مصری گزینه‌‌های فراکسیون ولایی برای نواب رئیس هستند
کد خبر: 191400
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر و عضو فراکسیون ولایی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» به تحلیل انتخابات ریاست مجلس برای سال سوم پرداخت و گفت: اگر سه کاندیدای مطرح شده برای ریاست مجلس بمانند، انتخابات ریاست مجلس دو مرحله‌ای خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست مجلس به سود چه کسانی است.

او ادامه داد: با دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست مجلس آقای لاریجانی با اکثریت ضعیفی بالا می‌آید. سه قطبی شدن انتخابات مجلس خوب است و اگر 4 قطبی هم شود اشکالی ندارد.

این نماینده مجلس درباره چرایی حمایت نکردن ولایی‌ها از لاریجانی، گفت: به دلیل موضعی که فراکسیون مستقلین داشتند و ارتباطی که این فراکسیون با آقای لاریجانی داشت فراکسیون ولایی تصمیم گرفت که از لاریجانی برای ریاست مجلس حمایت نکند.

ابطحی در پاسخ به اینکه لیست ولایی‌ها برای انتخابات هیات رئیسه مجلس چند نفره خواهد بود، تاکید کرد: ما مصر هستیم که 12 نفر برای 12 صندلی هیات رئیسه معرفی شوند. تاکنون اکثریت به این موضوع تاکید داشتند اما باید منتظر ماند تا تصمیمی در این خصوص گرفته شود.

او ادامه داد: حاجی بابایی به عنوان کاندیدای فراکسیون ولایی برای ریاست فراکسیون معرفی خواهد شد. برای نواب رئیس نیز افرادی همچون آقای دهقان و مصری مطرح هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها