وزیر کشور:

سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی داخلی ندارد

وزیر کشور گفت: در استان سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی در داخل وجود ندارد اما دو کشور در همسایگی مرزهای این استان است که به دلیل ضعف در توانایی کنترل مرزها و مدیریت با مشکلاتی مواجه است؛ مشکلاتی که بالاترین هزینه را مردم این منطقه می‌پردازند و بالاترین قدرت دفاعی که امنیت پایدار است بر دوش مردم این استان است.

سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی داخلی ندارد
کد خبر: 217904
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر کشور گفت: اولویت اصلی ما در وزرات کشور و همچنین در دولت برطرف کردن مشکلات موجود اقتصادی و اشتغال منطقه سیستان خواهد بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران بیان کرد: مدت‌ها قبل با پیگیری‌هایی که بعمل آمده بود با دستور رییس‌جمهور جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار شد و تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از دولتی و حکومتی قرار شد طرحی را در خصوص رفع مشکلات این منطقه از کشور ارائه دهند تا برنامه‌ریزی در این رابطه انجام شود.

وی اظهار کرد: امروز هم جلسه شورای تامین و اقتصاد مقاومتی در زابل تشکیل خواهد شد و همه دستگاه‌ها طرح‌هایی که دارند مطرح می‌کنند، امیدواریم با پیگیری مسئولین محلی و استانی و ملی، طرح‌ها را در زمان‌بندی که انجام شده تصمیم‌گیری و عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی در داخل وجود ندارد اما دو کشور در همسایگی مرزهای این استان است که به دلیل ضعف در توانایی کنترل مرزها و مدیریت با مشکلاتی مواجه است؛ مشکلاتی که بالاترین هزینه را مردم این منطقه می‌پردازند و بالاترین قدرت دفاعی که امنیت پایدار است بر دوش مردم این استان است.

وزیر کشور به منظور بازدید و بررسی آخرین وضع خشکسالی در منطقه سیستان ، امروز به این منطقه سفر کرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها