اجرای «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» در مولوی

نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» از روز دوشنبه 25 تیر در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

اجرای «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» در مولوی
کد خبر: 218407
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۴:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی از روز دوشنبه 25 تیر تا 19 مرداد ماه ساعت 19 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه خواهد رفت.

در نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» سید مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش که درباره خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم می گیرند پسر بچه ای را به فرزندی قبول کنند، اما به ‌جای آن پسر بچه، دختر بچه ای به اسم آن شرلی وارد خانه شان می شود، پیش از این از دانشگاه شهرکرد در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت و به عنوان یکی از آثار برگزیده برای اجرای عمومی معرفی شده بود.

در این اثر بهزاد صفار تهیه کننده، مائده رفیعی دستیار کارگردان، عادل محمدیان طراح و پردازش نور، امیربهاور اکبرپور دهکردی، بهزاد صفار طراح صحنه، صالح صمیمی مدیر صحنه، ساناز مرتضی منشی صحنه، سید مهدی حسام الذاکرین طراح لباس، آمنه عباسی دوخت لباس، مارال رحیم دزفولی دستیار لباس، مهرداد حبیبیان تنظیم و انتخاب موسیقی، پوریا لندی طراح پوستر، آرزو عبداللهی گریم، محبوبه حسام الذاکرین ساخت عروسک، علیرضا مروی ساخت تیزر و اردوان آشناگر، مینا ربیعی و سیاوش رییسی به عنوان عکاس نیز همکاری می کنند.

علاقه‌مندان می توانند برای دیدن نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» که تا 19 مرداد ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها