کد خبر: 220844
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۰:۵۷:۰۰
| |

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان:

41 هزار نفر جذب آموزش و پرورش می شوند

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان گفت: 17 هزار نفر امسال با برگزاری آزمون و 24 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می آیند.

41 هزار نفر جذب آموزش و پرورش می شوند
کد خبر: 220844
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی باقر طاهری نیا امروز در نشست مطبوعاتی و رسانه ای با خبرنگاران در اردبیل افزود: 24 هزار نفر از این افراد با شرکت در کنکور در دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند و همزمان با تدریس به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند.


وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان با هدف جذب نیروی مورد نیاز برای حوزه آموزش و پرورش دایر و فعال شده که امید می رود در آینده تمام نیروهای شاغل در حوزه آموزش و پرورش از این دانشگاه دانش آموخته شوند. اکنون دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه از بین دانش آموزان نخبه که دارای رتبه های بالا در کنکور سراسری هستند، انتخاب شده اند.

طاهری نیا ادامه داد: 500 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان دارای رتبه یک و دو رقمی کنکور بوده اند و اکنون در این دانشگاه تحصیل می کنند.
وی اظهار داشت: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان که با رتبه های برتر دانش آموخته شوند، بدون کنکور به مقطع تحصیلی بالاتر وارد می شوند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان به فعالیت 100 ساله این دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان سال 1297 در کشور با عنوان مراکز آموزش معلمان راه اندازی شد و با عنوان های مختلف به فعالیت خود ادامه داده است.


طاهری نیا گفت: مراکز تربیت معلم، دانشسرای عالی و امروزه دانشگاه فرهنگیان از جمله عنوان های این مرکز آموزشی است که در آینده نزدیک نام دانشگاه فرهنگیان به همان مراکز تربیت معلم که نام شناخته شده جهانی است، تغییر می یابد.


گفتنی است که معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان به منظور حضور در دوره آموزشی دو روزه کارشناسان پژوهش دانشگاه فرهنگیان کشور به اردبیل سفر کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها