تکذیب ادعای ادغام فراکسیون‌های مستقلین و ولایی

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحثی درباره ادغام فراکسیون‌های مستقلین و ولایی وجود ندارد، گفت که این دو فراکسیون هویت مستقل خود را دارند و چنین موضوعی اصلا امکان‌پذیر نیست.

تکذیب ادعای ادغام فراکسیون‌های مستقلین و ولایی
کد خبر: 221481
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۷:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی با اشاره به انتشار اخباری درباره دستور رییس مجلس برای ادغام دو فراکسیون ولایی و مستقلین، اظهار کرد: فراکسیون یک شخصیت حقوقی است و رییس مجلس نمی‌تواند دستوری برای ادغام یا انحلال آن بدهد و چنین بحثی وجود ندارد.

او ادامه داد: این موضوع مربوط به آغاز به کار مجلس بود،‌ در آن زمان تمایل آقای لاریجانی این بود که این دو فراکسیون ادغام شود و نهایتا ما به شورای عالی فراکسیون‌ها رسیدیم که آن هم پا نگرفت. یک ماه قبل با آقای لاریجانی جلسه داشتیم و فعالیت‌های فراکسیون مرور شد اما ایشان اصراری به موضوع ادغام نداشت و تنها بحثی در حد شورای عالی فراکسیون‌ها مطرح شد که از آن هم گذشتیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سه فراکسیون سیاسی مجلس هر کدام کار خودشان را انجام می‌دهند، اظهار کرد: موضوع ادغام دو فراکسیون مستقلین و ولایی شایعه است، فراکسیون مستقلین هویت خاص خود را دارد، نه موضوع ادغام مطرح شده و نه چنین چیزی امکان‌پذیر است.

امروز برخی رسانه‌ها ادعا کرده بودند که علی لاریجانی فرمان ادغام دو فراکسیون اصولگرایان و مستقلین را صادر کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها