کد خبر: 221594
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۰:۴۲:۰۰
| |

شکست سابریست‌های ایران برابر گرجستان

تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با قبول شکست ناباورانه برابر گرجستان از صعود به مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان بازماند.

شکست سابریست‌های ایران برابر گرجستان
کد خبر: 221594
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه‌ رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی جهان که به میزبانی ووژی چین در حال‌ برگزاری است، امروز (چهارشنبه) رقابت‌های بخش تیمی اسلحه سابر پیگیری شد اما تیم‌ ‌ملی ایران با شکست ناباورانه برابر گرجستان از صعود به نیمه نهایی بازماند.

تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهر در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد تیم اوکراین را با نتیجه‌ 45 بر 34 از پیش رو بر دارد و به جمع هشت تیم برتر جهان راه یابد و شاگردان پیمان فخری در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی گرجستانی قرار گرفتند که در مرحله گذشته تیم قدرتمند آمریکا را شکست داده بود اما در پایان سابریست‌های ایران در عین ناباوری برابر گرجستان با نتیجه‌ 45 بر 37 شکست خوردند تا از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان باز مانند و شانس کسب مدال را از دست بدهند.

به این ترتیب با حذف تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران دیگر شمشیر باز ایران شانسی برای کسب مدال در رقابت‌های جهان نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها