کد خبر: 221656
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۲:۵۲:۰۰
| |

 سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تهدیدات ترامپ

همه گلوگاه‌های جابجایی نفتی در اختیار ایران است/ هر لحظه ایران اراده کند، صدور نفت دنیا را می‌بندد

سرلشگر عزیز جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه تهدیدهای آمریکا درباره صادرات نفت ایران گفت: اینکه دولت آمریکا اعلام می‌کند تا چند ماه آینده اجازه نمی‌دهد قطره‌ای نفت از ایران خارج شود رفتاری کاملا خنده‌دار است و انگار نمی‌دانند تمام گلوگاه‌های جابجایی نفتی در اختیار ایران است و هر لحظه اراده کُند صدور نفت دنیا را می‌بندد.

همه گلوگاه‌های جابجایی نفتی در اختیار ایران است/ هر لحظه ایران اراده کند، صدور نفت دنیا را می‌بندد
کد خبر: 221656
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۲:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: روسای جمهور آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه دوران به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و تاکنون این آرزو را به گور برده اند.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان رده های مختلف سپاه استان فارس در شیراز با توجه به تهدیدات امریکا و اسرائیل گفت: آنان فقط حرف می زنند و جرات هیچگونه مقابله با ایران را ندارند چرا که می دانند نظام جمهوری اسلامی قدرتمند به اراده مردم مسلمان خود است.


سردار جعفری افزود: رفتارها و حرف های این فرد مانند پهلوان پنبه ای است که در کاخ خود نشسته و فقط شعار می‌دهد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینکه دولت آمریکا اعلام می کند تا چند ماه آینده اجازه نمی‌دهد قطره‌ای نفت از ایران خارج شود رفتاری کاملا خنده دار است و انگار نمی دانند تمام گلوگاه های جابجایی نفتی در اختیار ایران است و هر لحظه اراده کُند صدور نفت دنیا را می بندد.


سرلشکر جعفری به سخنان اخیر رییس‌جمهور کشورمان اشاره کرد و گفت‌: مواضع اخیر نشان دهنده حرکت انقلابی دولت در مبارزه با دشمنان است و جای تقدیر فراوان دارد.فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با ایجاد فتنه انگیزی در داخل کشور قصد دارد مردم را از مسئولان ناامید کند گفت: مردم در برابر فشار ها ایستادگی می کنند و این مسائل اخیر نمی تواند ضربه ای به آرمان های نظام وارد کنند چرا که ما مردمی با بصیرت داریم.

منبع: عصر ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها