2 میلیون و 300 هزار تن نهاده برای توزیع خریداری شد

معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: این شرکت در 6 ماه گذشته بیش از 2 میلیون و 300 هزار تُن نهاده ضروری مورد نیاز دام در کشور خریداری کرده است.

2 میلیون و 300 هزار تن نهاده برای توزیع خریداری شد
کد خبر: 224922
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۴:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس پشم فروش روز چهارشنبه گفت: 2 میلیون و 300 هزار تُن نهاده شامل یک میلیون تُن ذرت، 900 هزار تُن کنجاله سویا و 400 هزار تُن جو است.


وی با بیان اینکه این میزان نهاده از بازارهای خارج از کشور تامین شده است، افزود: تاکنون 800 هزار تُن از این محصول وارد کشور شده و برخی نیز در قالب محموله های دیگر از جمله 6 کشتی پهلو گرفته در حال تخلیه و انتقال به داخل کشور است.


پشم فروش تاکید کرد: این شرکت موظف است در راستای انجام وظایف تنظیم بازاری خود 15 درصد از 14 میلیون تُن ارزاق مورد نیاز کشور را خریداری یا توزیع کند.


وی یادآور شد: این شرکت در خصوص اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل برخی ارزاق از جمله مرغ نیز فعالیت های خود را شدت بخشیده است و هم اکنون در کشور 60 هزار تُن مرغ منجمد وجود دارد که پنج هزار تُن آن در بین مردم توزیع شده است.


پشم فروش همچنین از خرید هشت هزار و 500 تُن گوشت قرمز منجمد خبر داد و اضافه کرد: برای کنترل قیمت این محصول نیز سه هزار و 500 تُن آن در بین مردم توزیع شده است.


عباس پشم فروش روز چهارشنبه به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان به این استان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها