کد خبر: 226084
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

مجید عباسپور مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست شد

مجید عباسپور به عنوان مشاور رییس سازمان محیط زیست در امور سیاستگذاری، پژوهش‌های زیست محیطی، فعالیت‌های زیست محیطی سازمان در حوزه‌های انرژی و آب، کنوانسیون‌های منطقه‌ای و بین‌المللی منصوب شد.

مجید عباسپور مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست شد
کد خبر: 226084
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید عباسپور به عنوان مشاور رییس سازمان محیط زیست در امور سیاستگذاری، پژوهش‌های زیست محیطی، فعالیت‌های زیست محیطی سازمان در حوزه‌های انرژی و آب، کنوانسیون‌های منطقه‌ای و بین‌المللی منصوب شد.

در حکم عیسی کلانتری خطاب به مجید عباسپور آمده است : صیانت از محیط زیست نیازمند همفکری راهبردی، درایت هوشمندانه و تلاش جهت حل مشکلات و معضلات موجود است. نظر به تخصص و تجربیات علمی، پژوهشی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور خود منصوب می‌نمایم.

سیاستگذاری، پژوهش‌های زیست محیطی، کاربردی نمودن طرح‌های آموزشی و پژوهشی و فن آوری‌های مرتبط با بهبود محیط زیست، امور مرتبط با فعالیت‌های زیست محیطی سازمان در حوزه‌های انرژی و آب از جمله نقش سازمان در گسترش انرژی‌های تجدید پذیر، صرفه جویی انرژی، به کارگیری فن آوری‌های مرتبط با این حوزه، تأمین آب نمک زدایی شده از طریق دریا و...، کنوانسیون‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، از جمله تغییرات آب و هوا، Ropme و CEP و... حوزه‌هایی است که عیسی کلانتری در حکم مشاوره عباسپور از آن‌ها یاد کرده است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها