کد خبر: 227093
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۷ ۱۶:۰۷:۰۰
| |

محمدعلی وکیلی نماینده مجلس:

سهم دولت روحانی در پیداش وضع موجود کمتر از 10درصد است/ اول دلایل وضع موجود را مشخص کنیم بعد روحانی را به سلابه بکشیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در شرایط فعلی سوال از رئیس‌جمهور یک نوع انحراف است، نباید از رئیس‌جمهور درباره عامل وضع موجود سوال کرد ابتدا باید مشخص شود عامل ایجاد وضع کنونی کدام متغییرهاست بعد آقای رئیس‌جمهور را به سلابه بکشیم که چرا نتوانسته کشور را از وضع موجود خارج کند.

سهم دولت روحانی در پیداش وضع موجود کمتر از 10درصد است/ اول دلایل وضع موجود را مشخص کنیم بعد روحانی را به سلابه بکشیم
کد خبر: 227093
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۷ ۱۶:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی وکیلی در نشست ضرورت سوال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه خوشبختانه ساختار قانون اساسی پاسخگو بودن است، گفت: ابزارهای گوناگونی برای پاسخگویی به مجلس وجود دارد.

وی تاکید کرد: جریان ما نمی‌تواند مخالف سوال و استیضاح از رئیس‌جمهور باشد. تابوی سوال از رئیس‌جمهور برای ما معنی ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: همیشه یک تابو وجود داشت که ما از این ابزار استفاده نکنیم. در شرایط کنونی با استفاده از ابزار سوال از رئیس‌جمهور مخالفتی نداریم. در یک سال گذشته وظیفه این امر بر عهده من بوده است و همه می‌دانند بیطرف هستم.

نماینده مردم تهران با اشاره به سخنان نماینده مردم خمینی‌شهر مبنی بر این که نمایندگان تهران سوال از رئیس‌جمهور را امضا نکرده‌اند، عنوان کرد: این حرف‌ها سوال از رئیس‌جمهور را به دوقطبی مردمی و غیرمردمی تبدیل کرد، گفتمان اصلاح‌طلبی هسمو با تابوی سوال از رئیس‌جمهور نیست.

وی ادامه داد: ما با دوستان در اینکه شرایط کشور خوب نیست، اتفاق ‌نظر داریم اما با اینکه جریان‌های سیاسی چه نقشی دارند، موافق نیستیم.

وکیلی تاکید کرد: سهم دولت آقای روحانی در پیداش وضع موجود کمتر از 10درصد است اما سهم این دولت از برون‌برد بالای 50 درصد است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که در شرایط فعلی سوال از رئیس‌جمهور یک نوع انحراف است، گفت: نباید از رئیس‌جمهور درباره عامل وضع موجود سوال کرد ابتدا باید مشخص شود عامل ایجاد وضع کنونی کدام متغییرهاست بعد آقای رئیس‌جمهور را به سلابه بکشیم که چرا نتوانسته کشور را از وضع موجود خارج کند.

وکیلی ادامه داد: اگر روحانی از این سوال نجات پیدا کند، سوال بعدی در خصوص عمکلرد دولت آقای روحانی که چرا وضعیت کشور را بهبود نبخشیده در کنار این جریان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها