کد خبر: 227412
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۰۸:۵۱:۰۰
| |

استاندار خراسان شمالی:

از جیب بیت‌المال حاتم‌بخشی نکنیم

استاندار خراسان شمالی گفت: در هفته دولت سفرها باید کم‌هزینه اما با آثار و نتایج بالا باشد و تمهیدات لازم برای سفر مدیران با خودروی ون یا اتوبوس فراهم شود.

از جیب بیت‌المال حاتم‌بخشی نکنیم
کد خبر: 227412
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۰۸:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا خباز در ستاد گرامیداشت هفته دولت، اظهارداشت: افتتاح پروژه‌های دولتی در مناسبت‌های مختلف مانند هفته دولت و دهه مبارک فجر بیانگر این موضوع است که دولت آهنگ ساخت‌وساز را متوقف نکرده است هرچند که بنده به اقتصاد دولتی اعتقاد ندارم و بر این باور هستم که باید بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای توسعه بیشتر کشور وارد صحنه شوند. در هفته دولت در 8 شهرستان استان حضور خواهم داشت اما تأکیددارم این سفرها باید کم‌هزینه اما با آثار و نتایج بالا باشد، بنابراین تمهیدات لازم برای سفر مدیران با خودروی ون یا اتوبوس فراهم شود و همچنین در پذیرایی‌ها از جیب بیت‌المال حاتم‌بخشی نکنیم.

استاندار خراسان شمالی از افتتاح 861 پروژه بااعتباری افزون بر 750 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: این آمار و ارقام برحسب برآوردهای اولیه است و امکان افزایش آن در روزهای آینده وجود دارد. ما مسئولان باید زمینه‌ساز حضور بیشتر بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی باشیم و با حمایت‌ها و عملکردهای خود آنان را دلگرم به فعالیت بیشتر کنیم بنابراین تأکیددارم در هفته دولت پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش مردمی و خصوصی نیز به سمع و نظر مردم رسانده شود و در این اطلاع‌رسانی مشارکت بخش دولتی اعم از اعطای تسهیلات و تأمین زیرساخت‌ها بیان شود تا فعالان اقتصادی متوجه پشتیبانی دولت از آنان شوند.

وی ادامه داد: امروز که دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام هستند و جنگ اقتصادی تمام‌عیاری را علیه ایران به‌کارانداخته‌اند، بخش خصوصی باید افسران این جنگ باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری بخش غیردولتی باید میدان‌دار اقتصاد باشد. در روزهایی که استکبار جهانی تلاش دارد جمهوری اسلامی چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب را نبیند ما باید تلاش کنیم اقدامات و خدمات دولت را به‌درستی به سمع و نظر مردم برسانیم و با ارائه الگوی رفتار درست اسلامی به‌دوراز تکبر، مردم را به‌نظام و دولت دلگرم کنیم و فاصله میان ملت و دولت را کاهش دهیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها