محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

دلیل افزایش قیمت سکه بعد از سوال از رئیس‌جمهور/ فضا، فضای تعامل نیست/ روحانی باید پشت پرده‌ها را می‌گفت

نایب رئیس فراکسیون امید گفت: در بسیاری از مسایل اقتصادی، مسایل سیاسی دخیل است و رییس‌جمهور می‌توانست شفاف‌تر این موارد را مطرح کند. برخی تحرکات هم در داخل کشور انجام گرفت و منجر شد که فضای داخلی اینگونه رقم بخورد که رئیس‌جمهور می‌توانست به آن‌ها اشاره کند اما این کار را انجام نداد.

دلیل افزایش قیمت سکه بعد از سوال از رئیس‌جمهور/ فضا، فضای تعامل نیست/ روحانی باید پشت پرده‌ها را می‌گفت
کد خبر: 229167
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به واکنش منفی بازار و افزایش قیمت سکه بعد از جلسه سوال از رییس جمهور، گفت: مجموعه تحولاتی که در عرصه مدیریت اقتصادی انجام می شود خصوصا استیضاح وزیر اقتصاد و سوال از رییس جمهور در این نوسانات بی‌تاثیر نبود.

این نماینده مجلس ادامه داد: چون کارکرد سامانه نیما خوب است و ورودی‌ش بسیار بیشتر از خروجی‌اش است و اقداماتی که نیاز فعالان اقتصادی بود انجام شده است و به طور طبیعی نباید شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم و جو روانی است. فضا، فضای عدم تعامل است و این موضوع باید ترمیم شود.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان روحانی در جلسه سوال، تاکید کرد: در بسیاری از مسایل اقتصادی، مسایل سیاسی دخیل است و رییس جمهور می‌توانست در مجلس شفاف‌تر این موارد را مطرح کند. برخی تحرکات هم در داخل کشور انجام گرفت و منجر شد که فضای داخلی اینگونه رقم بخورد که رییس جمهور می‌توانست به آنها اشاره کند اما این کار را انجام نداد.

تابش گفت: اکتفا کردن آقای رییس‌جمهور به آمار و ارقام به تنهایی کفایت نمی‌کرد و من این موضوع را هم به ایشان گفتم که باید پاسخ سوالات به نحوی باشد که افکار عمومی قانع شوند. مردم گرانی، قیمت لجام گسیخته ارز و سکه را حس می‌کنند. بنابراین برای قانع شدن مردم یا باید پشت پرده‌ها بیان می‌شد و یا مسایل را ملموس‌تر مطرح می‌کردند تا افکار عمومی قانع شود که دولت از تمامی اختیارات و امکاناتش برای رفع مشکلات استفاده کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها