کد خبر: 232174
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۶ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» مطرح کرد:

پیشنهاد نماینده تبریز برای حل مشکلات کشور چیست؟

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید تأکید کرد: راه‌حل پیشنهادی من برای حل مشکلات کشور این است که 70 نفر از نماینده‌های مجلس، 20 نفر از مجلس خبرگان، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت و فرماندهان نیروهای مسلح به همراه اعضای شورای نگهبان دورهم جمع شوند و برای حل مشکلات فعلی کشور راه‌حل ارائه کنند.

پیشنهاد نماینده تبریز برای حل مشکلات کشور چیست؟
کد خبر: 232174
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۶ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، در خصوص راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مسائل مملکت پیچیده شده، مشکلات فشار آورده و نمایندگان راه‌حل را نمی‌دانند. کشور، تنها دولت و مجلس نیست و نظام در حال حاضر در خطر است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: راه‌حل پیشنهادی من برای حل مشکلات کشور این است که 70 نفر از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی، 20 نفر از مجلس خبرگان، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت و فرماندهان نیروهای مسلح به همراه اعضای شورای نگهبان دورهم جمع شوند و برای مشکلات فعلی کشور راه‌حل ارائه کنند.

بی‌مقدار در ادامه گفت: در حال حاضر با اقدامات دولت و مجلس مشکلی حل نمی‌شود. بنابراین این مجموعه باید در موارد مختلف تصمیم بگیرند. برای مثال تصمیم بگیرند در سیاست خارجی و سیاست داخلی چه اقدامی باید انجام داد و با مردم چطور باید برخورد کرد. باید اقتصاد را آزاد گذاشت یا خیر و....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها