کد خبر: 233808
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۲:۲۳:۰۰
| |

استاندار اصفهان:

رفاه و آسایش با آزادی لذت بخش است

استاندار اصفهان گفت: ملت ایران پیرو امامی هستند که ذلت نپذیرفت و مرگ سرخ و شهادت را بر پذیرش ننگ بیعت با یزید ترجیح داد و دشمن نمی‌تواند با یک فشار اقتصادی، مردم را از پشت نظام اسلامی خارج کند.

رفاه و آسایش با آزادی لذت بخش است
کد خبر: 233808
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن مهرعلیزاده در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: مقابله با دشمن و استکبار جهانی ما را مقاوم کرد و توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: اگر چه در پایان شهریور 1359صدام با تحریک قدرت‌های جهانی به خاک ایران حمله کرد و البته بعد از هشت سال با تحمل شکست سنگین، جنگ را پایان داد، اما دشمن در طول سالیان گذشته با عناوین مختلف سعی در ضربه زدن به ایران را داشته، هر چند همواره با هوشیاری مردم صحنه را با شکست ترک کرده است.کاخ سفید نشینان هنوز هم در فکر ادامه سیاست‌های گذشته خود هستند، با این حال این بار جنگ، اقتصادی یا فرهنگی نیست، بلکه این بار جنگ در ابعاد اقتصادی و با ریشه سیاسی است.

وی ادامه داد: جنگ با ایجاد تحریم‌ اقتصادی و به قول خودشان فلج کننده برای فشار به مردم بود تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند و از این شکاف بتوانند بهره جویند. اما آن‌ها از گذشته عبرت نگرفته‌اند. با وجود اینکه بسیاری رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها را از مردم ایران دیده‌اند، اما باز هم در تلاش هستند. این مردم پیرو امام علی (ع) هستند که حاضر بود آنچه در تعلق دنیوی است را در نصف روز بدهد، اما تن به ذلت ندهد، حال چنین ملتی چگونه حاضر خواهد شد تن به ذلت بدهد؟

وی تأکید کرد: انسان خوشی‌ها را دوست دارد، اما در آزادگی نه در ذلت، ایرانی‌ها هم خوشی را دوست دارند، اما نه به قیمت ذلت؛ در زمان حمله صدام، دشمن فکر می‌کرد ظرف چهار روز به تهران می‌رسد، اما نه تنها این یک باور نادرست بود، بلکه امروز نیز پس از گذشت 40 سال، توانمندی ما بیشتر شده است.

استاندار اصفهان گفت: ترامپ امروز در کاخ سفید در ظاهر حکومت می‌کند و عربده می‌کشد که در این سال به مردم ایران فشار می‌آورد و این فشارها نظام جمهوری اسلامی را مختل می‌کند، اما اعلام می‌کنیم سرتاسر ایران در مقابل این فشارها ایستاده است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه فردا در رسانه‌ها در خصوص طرح جدید آب نیز سخن خواهد گفت، افزود: همچنان که آیت‌الله طباطبایی نژاد نیز فرمودند، امیدوارم با تدابیر شهردار اصفهان سال آینده جایگاهی برای حضور مردم در مراسم رژه تعبیه شود و من پیش‌تر از ایشان این موضوع را خواستار شدم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها