کد خبر: 234095
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۳:۰۴:۰۰
| |

با صدور پیامی؛

وزیر علوم عملیات تروریستی در اهواز را محکوم کرد

وزیر علوم طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی رژه اهواز را محکوم کرد و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

وزیر علوم عملیات تروریستی در اهواز را محکوم کرد
کد خبر: 234095
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۳:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان را تسلیت گفت. در متن این پیام تسلیت آمده است:

«بسم الرب الشهدا و الصدیقین

اقدام کور تروریستی اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح که باعث به شهادت رسیدن جمعی از فرزندان غیور و دلاور کشور عزیزمان از جمله تعدادی از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع شد، ملت بزرگ و قهرمان ایران را داغدار کرد. این اقدامات تروریستی که با حمایت و پشتیبانی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر انجام می‌شود، هرگز نخواهد توانست خدشه و خللی در اراده پولادین، صادقانه و مصمم ملت شریف ایران در حراست از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی همچون استقلال، امنیت و وحدت و انسجام ملی وارد سازد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک اطمینان داریم به زودی عوامل این قبیل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه سترگ به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این اقدام کور تروریستی، هم‌رزمان آنان در نیروهای مسلح و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های عزادار این عزیزان صبر و اجر جمیل مسألت دارم.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها