کد خبر: 234153
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۹:۳۳:۰۰
| |

عقب‌نشینی قابل تامل امارات از مواضعش درباره حمله تروریستی اهواز

پایگاه اطلاع‌رسانی ارم‌نیوز که یک پایگاه اماراتی نزدیک به خانواده حاکم در ابوظبی است، در خبری به نقل از آنچه آن را «جبهه دموکراتیک مردمی اهواز» توصیف کرده ادعا کرد عوامل دولت ایران خود به طرف افراد حاضر در رژه نظامی در شهر اهواز آتش گشوده‌اند.

عقب‌نشینی قابل تامل امارات از مواضعش درباره حمله تروریستی اهواز
کد خبر: 234153
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از موج انتقادات عربی و بین‌المللی از مشاور محمد بن زاید در رابطه با حمایتش از اقدام تروریستی اهواز، یکی از رسانه‌های نزدیک به خانواده حاکم بر این کشور در یک عقب‌نشینی قابل تامل ادعا کرد این اقدام کار گروه‌های جدایی‌طلب (ادعای این سایت) نبوده بلکه دولت ایران خود دست به این کار زده است.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، پایگاه اطلاع‌رسانی ارم‌نیوز که یک پایگاه اماراتی نزدیک به خانواده حاکم در ابوظبی است، در خبری به نقل از آنچه آن را «جبهه دموکراتیک مردمی اهواز» توصیف کرده ادعا کرد عوامل دولت ایران خود به طرف افراد حاضر در رژه نظامی در شهر اهواز آتش گشوده‌اند. این پایگاه به نقل از فردی که او را دبیر کل این جبهه نامیده مدعی شد این کار نظام بوده و ما هم آن را محکوم می‌کنیم. ارم‌نیوز در این حال نگفت چرا باید جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که نماد فراهم شدن امنیت برای یک کشور است دست به ناامنی در آن بزند؟

به اعتقاد کارشناسان بعد از سخنان نسنجیده و شاید خارج از چارچوب هماهنگ‌شده مشاور محمد بن زاید و تاکید بر قرار گرفتن این اقدام تروریستی در چارچوب برنامه‌های خصمانه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان علیه ایران، ابوظبی به صرافت جبران مافات و ترمیم این شکاف اطلاعاتی افتاده است.

گفتنی است دولت امارات هم در اولین واکنش رسمی خود نسبت به واکنش رسانه‌ای و دولتی نسبت به دست داشتن در اقدام تروریستی اهواز از طریق انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجی خود ادعا کرد اظهار نظر ایران در رابطه با دخالت امارات تاسف‌برانگیز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها