کد خبر: 234993
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

علم‌الهدی:

 جبهه استکبار جهانی تمام توان خود را در عرصه اقتصادی علیه ایران به‌کار گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: جبهه استکبار جهانی تمام توان خود را در عرصه اقتصادی علیه ایران به‌کار گرفته است.

 جبهه استکبار جهانی تمام توان خود را در عرصه اقتصادی علیه ایران به‌کار گرفته است
کد خبر: 234993
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی حوزه علمیه خراسان در محل مدرسه علمیه نواب اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف طلاب و حوزه‌های علمیه باید عمل در راستای خدمت و ترویج اسلام و دفاع از کیان دین و اسلام باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی افزود: شرایطی که امروز در آن قرار داریم بسیار حساس است. این شرایط مشابه شرایط جنگ حنین در صدر اسلام است که برخی به دنبال ثروت اندوزی و فرار از کشور هستند.

آیت الله علم الهدی با تصریح این نکته که امروز شاهد تهاجم همه‌جانبه دشمنان هستیم تاکید کرد: امروز شاهد هستیم جناح استکبار با تمام بنیه مادی خود پای کار آمده و هدف آنها نیز براندازی اسلام و دین است.

وی با اشاره به اینکه در مقابل هجمه همه جانبه استکبار جهانی شاهد هستیم که جبهه انقلاب اسلامی با اقتدار و به پرچمداری مقام معظم رهبری ایستاده است گفت: وظیفه ما این است که در این شرایط بی محابا برای دفاع از دین وارد شویم و سرمایه و آبروی خود را در این مسیر پای کار بیاوریم.

امام جمعه مشهدمقدس ادامه داد: دشمن نیروی خود را در تمامی عرصه‌های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی متمرکز کرده است و ما نیز باید با تمام قوا وارد میدان شده و با تفکر انحرافی و ضد‌اسلامی مبارزه کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها