شهردار تهران خبر داد:

تصویب ساخت پلاسکو در کمیسیون ماده 5 / افزایش تعداد نردبان‌های 64 متری آتش‌نشانی

شهردار تهران با اشاره به رونمایی از چهار نردبان 64 متری جدید از تسهیل ساخت ساختمان پلاسکو در کمیسیون ماده 5 خبر داد.

تصویب ساخت پلاسکو در کمیسیون ماده 5 / افزایش تعداد نردبان‌های 64 متری آتش‌نشانی
کد خبر: 235231
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی افشانی شهردار تهران در مورد ورود تجهیزات جدید به سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: شش نردبان جدید به سازمان آتش‌نشانی اضافه شده که چهار نردبان 64 متری است و با توجه به اینکه یک نردبان 64 متری دیگر نیز از پیش در سازمان بود تعداد این نردبان‌ها به پنج عدد رسیده و همچنین یک نردبان 56 متری نیز اضافه شده است که این اقدامات با پیگیری‌های شهرداری تهران، بانک مرکزی و همراهی گمرک ترخیص شده است و از امروز وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به گستردگی شهر تهران و افزایش جمعیت نیاز به افزایش ایستگاه‌ها داریم، درمورد برج‌های ناایمن و سکونت شهروندان در این برج‌ها نیز اظهار کرد: مردم نباید در برج‌هایی که پایان کار ندارند ساکن شوند.

وی افزود: ایمنی ساختمان‌های مساله‌ای است که باید مردم مورد توجه قرار دهند. ضمن اینکه شهروندان باید نسبت به حقوق خود در زمینه سکونت در ساختمان‌های نیمه کاره آگاه باشند و در صورتی که مالک در این زمینه به وظایف خود عمل نکند می‌توانند به مراجع قضایی شکایت کنند و تا زمانی که این ساختمان‌ها پایان کار نداشته باشند نباید امکان سکونت در آنها وجود داشته باشد و امیدواریم در این زمینه همکاری‌های لازم صورت بگیرد ضمن اینکه ساختمان‌هایی که پایان کار نداشته باشند در کمیسیون ماده 100 جریمه می‌شوند.

وی درمورد آخرین وضعیت ساخت دوباره "پلاسکو" گفت: موضوع ساخت،ساختمان جدید پلاسکو در کمیسیون ماده 5 مصوب شده است و بنیاد مستضعفان نیز قرار است سریع‌تر نقشه‌ها را اجرایی کند و ساخت پلاسکو آغاز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها