با گذشت یک سال؛

حجت اشرف‌زاده هنوز منتظر «وقت عاشقی» است/ باز هم وقتی دیگر

تازه ترین آلبوم حجت اشرف زاده که قرار بود چندی پیش با عنوان «وقت عاشقی» روانه بازار موسیقی شود هنوز در دسترس مخاطبان قرار نگرفته است.

حجت اشرف‌زاده هنوز منتظر «وقت عاشقی» است/ باز هم وقتی دیگر
کد خبر: 235503
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۱۰:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی مرداد ماه سال گذشته از انتشار تازه ترین آلبوم خود با عنوان «وقت عاشقی» و برگزاری مجموعه کنسرت های این اثر از اواخر تابستان 96 خبر داد، اما با گذشت زمانی بیش از یک سال از اعلام این خبر، هنوز تاریخ دقیق انتشار این آلبوم مشخص نیست.

با پایان گرفتن تابستان 96 خبری از انتشار آلبوم جدید خواننده قطعه «ماه و ماهی» نشد تا جایی که چندی بعد اشرف زاده در گفتگویی اعلام کرد: انتشار آلبوم «وقت عاشقی» به دلیل وسواس و حساسیت من برای کیفیت بهتر قطعات عقب افتاد. تصمیم من و صدرالدین حسینخانی این است که با صبوری و حوصله این آلبوم را پیش ببریم به خصوص که بنده هم حساسیت هایی روی قطعاتم دارم. ما برای برگزاری کنسرت در اردیبهشت 97 در تهران برنامه ریزی کرده ایم و تصمیم گرفته ایم تا آن زمان آلبوم «وقت عاشقی» منتشر و بعد از آن کنسرت برگزار شود.

با وجود همه این اظهارات ولی گویا هنوز طلسم انتشار نیافتن آلبوم جدید حجت اشرف زاده ماننده برخی دیگر از آثار آهنگسازان و خوانندگان مطرح کشورمان که از مدت ها پیش خبر از انتشار آلبوم جدیدشان در رسانه ها می دادند، شکسته نمی شود و شاید تیم اجرایی آلبوم هنوز نتوانسته اند به چیدمان جدیدی از محتوای آلبوم «وقت عاشقی» برسند.

به نظر می رسد باید در اطلاع رسانی زمان انتشار آلبوم ها و برگزاری کنسرت ها به گونه ای تجدیدنظر شود که خلف وعده در این زمینه کمتر شود و تکرار اعلام زمان هایی که محقق نمی شوند به بی اعتمادی مخاطبان منجر می شود.

چندی پیش هم اخباری مربوط به انتشار آلبوم هایی به خوانندگی همایون شجریان و علیرضا قربانی به آهنگسازی مهیار علیزاده به تناوب منتشر شد، اما هنوز از نحوه دقیق انتشار این آثار خبر دقیقی در دسترس نیست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها