کد خبر: 239906
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

خطاب به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور صادر شد

دستور رییس سازمان غذا و دارو برای اجرای «منشور ایستادگی و خدمت صادقانه»

رییس سازمان غذا و دارو در ابلاغیه‌ای به معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بر اجرای «منشور ایستادگی و خدمت صادقانه» تاکید کرد.

دستور رییس سازمان غذا و دارو برای اجرای «منشور ایستادگی و خدمت صادقانه»
کد خبر: 239906
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا اصغری رییس سازمان غذا و دارو در ابلاغیه‌ای به معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بر اجرای «منشور ایستادگی و خدمت صادقانه» تاکید کرد.

رییس سازمان غذا و دارو، با اشاره به ابلاغیه به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و لزوم اجرای قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد، گفت: از کلیه معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور درخواست می‌شود که با توجه به منشور ایستادگی و خدمت صادقانه و در راستای قانون ارتقا سلامت اداری و مقابله فساد و همچنین منشور حقوق شهروندی در نظام اداری بدون تبعیض، شهروندان از حق بهره‌مندی از نظام اقتصادی شفاف و رقابتی، حق مالکیت و برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی بویژه استفاده بهینه از کالاهای سلامت‌محور اقدام کنند.


وی افزود: لازم است که این موضوع از سوی معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌ها به صورت جدی پیگیری شده و نتیجه آن به سازمان غذا و دارو جهت انعکاس به مراجع ذیربط، اعلام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها