شهردار منطقه ۲۲ :

جمع‌آوری زباله‌های ورزشگاه آزادی به پیمانکار شهرداری واگذار شد

شهردار منطقه 22 از تفکیک پسماندهای مجموعه ورزشی آزادی از مبدا خبر داد و افزود: مقرر شده است پسماندهای مجموعه ورزشگاه ازادی توسط پیمانکاری که شهرداری منطقه 22 معرفی می‌کند از مبدا تفکیک و جمع آوری شود.

جمع‌آوری زباله‌های ورزشگاه آزادی به پیمانکار شهرداری واگذار شد
کد خبر: 240301
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی نوذرپور شهردار منطقه 22 ، درباره امضای قرارداد میان معاونت خدمات شهری منطقه 22 با سرپرست مجموعه ورزشگاه آزادی، گفت: این قرارداد با اهداف زیست محیطی و استفاده بهینه از منابع تجدید پذیر و همچنین مدیریت پسماند میان معاونت خدمات شهری منطقه 22 و مجموعه ورزشگاه آزادی منعقد شده است.

وی افزود: مقرر شده است که ساماندهی پسماندهای عادی در مجموعه ورزشی آزادی در هنگام برگزاری مسابقات و حضور جمعیت در این مجموعه توسط پیمانکاری که شهرداری منطقه 22 معرفی می‌کند انجام شود. در همین راستا جمع‌آوری و انتقال پسماندهای تر و خشک پس از برگزاری بازی‌ها در این مجموعه توسط پیمانکار معرفی شده منطقه 22 انجام می‌شود.

شهردار منطقه 22 تاکید کرد: ورزشگاه آزادی متعهد شده است که در این قرارداد زباله‌های این مجموعه را تنها به پیمانکار منطقه 22 تحویل دهد. در این مجموعه عموما پسماند خشک وجود دارد، اما در این قرارداد هم پسماندهای خشک و هم پسماندهای تر از مبدا جداسازی خواهند شد و پسماندهای خشک که بخشی از بخش اعظم پسماندهای این مجموعه است پس از تفکیک بازیافت می شود.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 22 تلاش خواهد کرد با فرهنگ‌سازی در قالب نصب بنرها و سایر اقدامات همچون اعزام گروه‌های آموزشی به مجموعه ورزشی آزادی در هنگام برگزاری بازی‌ها در خصوص تفکیک زباله‌های این مجموعه اقدام خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها