دفتر سیدمحمد خاتمی تخلیه می‌شود؟

هاتف صدوقی، روحانی نزدیک به خاتمی در صفحه اینستاگرامش خبر داد دفتر رئیس‌جمهور اسبق ایران توسط دولت روحانی حکم تخلیه گرفته است.

حجم ویدیو: 4.50M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 دانلود ویدیو
کد خبر: 241554
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هاتف صدوقی، روحانی نزدیک به خاتمی در صفحه اینستاگرامش خبر داد دفتر رئیس‌جمهور اسبق ایران توسط دولت روحانی حکم تخلیه گرفته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، بعد از انتشار این خبر، علی خاتمی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات این موضوع را تایید کرد و ضمن طبیعی دانستن این نقل و انتقال گفت ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم و طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته باید آنجا را آماده کنند و این تغییر و تحول با رضایت کامل است.

بعد از این اظهارنظرِ علی خاتمی، یک مقام آگاه در بنیاد مستضعفان هم گفت که این مسئله یک مسئله حقوقیِ جزیی درباره ملک مورد نظر با موسسه نشر و حفظ آثار امام خمینی(ره) است که به‌زودی برطرف می‌شود.

جواد امام هم در این باره گفت بحث تخلیه دفتر به یک اختلاف میان موسسه نشر آثار حضرت امام و بنیاد مستضعفان باز می‌گردد و در گذشته هم این اتفاق افتاده است و از مدت‌ها قبل به موسسه فشار آوردند تا این دفتر را پس بگیرند.

مدیرعامل بنیاد باران همچنین گفته که بر اساس مقرراتی که وجود دارد دولت موظف است برای استقرار روسای‌جمهور سابق خود محلی را تدارک ببیند، اما متاسفانه تاکنون این کار را انجام نداده است. او ادامه داده در گذشته و در دولت احمدی‌نژاد هم این فشارها را آوردند و با قطع آب، برق و تلفن دفتر خواستار ترک آن‌جا شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها