کد خبر: 241816
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۱۲:۲۵:۰۰
| |

سانحه تلخ برای خانواده سیدصالحی در کربلا

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص اتفاق رخ داده برای برادرش در مراسم پیاده روی اربعین توضیحاتی را ارائه کرد.

سانحه تلخ برای خانواده سیدصالحی در کربلا
کد خبر: 241816
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عصر دیروز خبری مبنی بر وقوع حادثه برای سیدحسین سیدصالحی، برادر سیدمهدی سیدصالحی در مراسم پیاده روی اربعین انتشار یافت. در همین راستا سیدمهدی سیدصالحی توضیحاتی را در خصوص نحوه وقوع حادثه رانندگی ارائه داد که به شرح زیر است:


برادرم روز یکشنبه همراه با دوستانش با پروازی به نجف رفتند و از آنجا برای انجام پیاده روی به سمت کربلا حرکت کردند. حدود ساعت 7 یا 8 شب بوده است که یک ون منحرف می‌شود و با سرعتی حدود 100 کیلومتر با برادر من و دوستانش تصادف می‌کند.

سیدصالحی در ادامه گفت:


ساعت 1 نصفه شب بود که از کربلا به من زنگ زدند و گفتند برادر شما را به اینجا آوردیم. او با شکستن نازک نی، دماغ و کتف رو به رو شده و سرش هم 50 بخیه خورده است. افرادی که آنجا بودند دیروز صبح هماهنگ کرده و برادرم را با آمبولانس آی سی یو دار منتقل کردند و تحویل ایران دادند و امروز صبح هم با آمبولانس به تهران منتقل می‌شود. خدا را شکر که تلفات جانی نداشته اما برادرم از بقیه دوستانش آسیب جدی‌تری دید.

شب گذشته کلیپ چند ثانیه‌ای از فرد آسیب دیده منتشر شد که او به شدت از امکانات موجود در بیمارستان و‌ نحوه رسیدگی گله‌مند بود. سیدصالحی در این باره گفت:


آنطور که بچه‌ها از کربلا به بنده زنگ زدند امکانات بسیار جالبی در این شهر وجود نداشته است. حالا به خاطر شلوغی جمعیت بوده و امکانات زیادی هم در آنجا نیست. من حتی با دکترهای دیگر هم که صحبت کردم گفتند بیمارهای دیگر هم هستند و نمی‌شود فقط به برادر شما رسیدگی کرد. در مجموع به علت کمبود امکانات برادر من را به ایران منتقل کردند.

سیدحسین سیدصالحی خود از مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود که سابقه مربیگری در تیم‌های مختلفی از جمله استقلال اهواز را در کارنامه دارد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها