کد خبر: 241898
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۱۹:۲۲:۰۰
| |

افزایش 3 درصدی درآمد سالانه سونی از فیلمسازی

درآمد امسال شرکت سونی در بخش فیلم 3 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته که «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» و «بچه راننده» از جمله دلایل آن است.

افزایش 3 درصدی درآمد سالانه سونی از فیلمسازی
کد خبر: 241898
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۱۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از هالیوود ریپورتر، درآمد کمپانی سونی در طول یک سال 8 میلیارد و 650 میلیون دلار است و بخش فیلم آن با تولید انیمیشن «هتل ترانسیلوانیای3» با موفقیت همراه بوده است.

شرکت سونی اعلام کرده که از سه ماه جولای تا سپتامبر در بخش سینما 209 میلیون دلار درآمد داشته است که در مقایسه با رقم 68 میلیون دلاری سال گذشته موفقیت چشمگیری داشته است. فیلم‌های «ترانسیلوانیای3» با فروش 520 میلیون دلار و «اکولایزر2» با فروش 190 میلیون دلار در جهان از جمله موفق‌ترین محصولات این کمپانی بوده‌اند.

فیلم‌های «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و «پیتر خرگوش» نیز از جمله محصولات موفق این کمپانی بوده‌اند. درآمد امسال این کمپانی در بخش فیلم 3 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است که با تولید «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» و «بچه راننده» افزایش یافت.

جدیدترین محاسبه سود یکساله کمپانی سونی رقم 8 میلیارد و 880 میلیون دلار بوده که 444 میلیون دلار از آن با عنوان سود عملیاتی محسوب می‌شود.

درآمد سونی در بخش بازی‌های رایانه‌ای با صعود 36 درصدی به 804 میلیون دلار رسید و بخش فروش نرم‌افزاری «پلی‌استیشن4» هم سیر صعودی داشته است. ماه گذشته فروش بازی انحصاری مرد عنکبوتی «Spider-Man PS4» رکوردی برای فروش در این زمینه را بنام خود ثبت کرد.

اما فروش در بخش موسیقی سونی با 280 میلیون دلار با اُفت همراه بود که این کاهش در زمینه هر دو نوع فروش فیزیکی و دانلود موسیقی بوده لیکن در بخش آن‌لاین با افزایش همراه بوده است.

بخش گوشی موبایل سونی هم امسال با کاهش فروش همراه بوده است.

در مجموع درآمد کلی کمپانی بزرگ سونی در طول سال 19 میلیارد و 580 میلیون دلار بوده که با یک میلیارد و 550 میلیون دلار بیشتر نسبت به سال قبل 6 درصد رشد داشته که بیشتر مرهون بخش بازی‌ها و فیلم بوده است.

سونی با یک درصد صعود در بورس نیویورک بسته شد و در بورس نیکی نیز با شاخص 225 با 1.4 درصد ثبت شد. بورس سونی در همین زمان در سال گذشته در حدود 35 درصد بود.

|منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها