کد خبر: 242311
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۰:۳۳:۰۰
| |

غلامرضا انصاری، عضو حزب اتحاد ملت

نبود جهانگیری آسیب جدی به دولت می‌زند/ جهانگیری پشت روحانی را خالی نمی‌کند

غلامرضا انصاری، عضو حزب اتحاد ملت با توجه به حواشی اخیر درباره اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری گفت: گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه روحانی و جهانگیری زیاد است، هر سلیقه سیاسی بنا به میل و دیدگاه خود به تفسیر و تحلیل مولفه‌ها و شواهد و قرائن می پردازد.

نبود جهانگیری آسیب جدی به دولت می‌زند/ جهانگیری پشت روحانی را خالی نمی‌کند
کد خبر: 242311
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا انصاری درباره آینده روابط روحانی و جهانگیری گفت: صداقت، سلامت، مردانگی و مروت آقای جهانگیری در مجموعه افراد سیاسی که در مصدر امور قرار دارند، بی‌نظیر است. جهانگیری بیش از هر شخص دیگری از جان و حیثیت‌اش برای وعده‌ای که به روحانی درگذشته داده مایه گذاشت.

ایشان به‌رغم تمام مشکلات، بر قراری که در ابتدا با آقای روحانی گذاشت، با تمام وجود پایبند خواهد ماند و تا پایان کار در کنار آقای روحانی خواهد ایستاد. علت نیز کاملا مشخص است، جهانگیری با تمام وجود به اصلاح و ماندگاری نظام معتقد است.

وی افزود: مروت و مردانگی جهانگیری اجازه نمی‌دهد به‌رغم تمامی مشکلات و موانع پشت روحانی را خالی کند. جهانگیری به‌رغم تمام بی‌مهری‌هایی که نسبت به ایشان صورت گرفته است، پای روحانی خواهد ماند زیرا وی به ماندگاری و تداوم اصلاحات اعتقاد دارد. جهانگیری سرافرازی و سربلندی جمهوری اسلامی را در عرصه داخلی و بین‌المللی با تک‌تک سلول‌های بدن و وجودخود خواستار است.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران یادآور شد: به طور قطع به یقین نه جهانگیری از دولت بیرون خواهد رفت و نه بیرون رفتن وی از دولت به نفع شرایط موجود کشورمان است. شرایط کشور به گونه‌ای است که نیازمند انسجام داخلی و شجاعت و جسارت است و جهانگیری در این شرایط می‌توانند با نقش‌آفرینی‌های بسیار ارزشمند همچون دولت اول روحانی به رئیس‌جمهور و کشور کمک کند.

وی ادامه داد: اقداماتیکه جهانگیری در دولت اول انجام داد چشمگیر بود و مردم و تاریخ در مورد آن اقدامات قضاوت خواهند کرد. جهانگیری در مدیریت اقتصادی دولت اول روحانی نقش داشت. مدیریتی که به کاهش تورم و رشد اقتصادی منتهی شد؛ بنابراین کناره‌گیری وی از دولت به مصلحت نیست و به ‌طور یقین هوش و درایتی که ایشان دارد مانع چنین تصمیمی خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در چنین شرایطی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل که حفظ نظام و پیشرفت کشور را جزء اولویت‌های خود می‌دانند، نباید اجازه بدهند که تندروهای رادیکال و دلواپس دولت را از درون دچار فروپاشی کنند. نبود جهانگیری در شرایط موجود می‌تواند آسیب جدی برای آقای روحانی باشد. این امید وجود دارد که فرصت بیشتری در اختیار آقای جهانگیری قرار بگیرد تا وی نقش بیشتری در راستای حل مسائل اقتصادی و داخلی داشته باشد.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها