کد خبر: 242360
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۲:۳۹:۰۰
| |

وزیر ارتباطات:

ارتباطات و فناوری اطلاعات باید ابزار صلح باقی بماند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید مراقبت کنیم که ارتباطات و فناوری اطلاعات کماکان ابزار صلح باقی بماند و به وسیله ای برای هژمونی و یکجانبه‌گرایی برخی کشورها تبدیل نشود. 

ارتباطات و فناوری اطلاعات باید ابزار صلح باقی بماند
کد خبر: 242360
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۲:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد آذری جهرمی در کنفرانس سران مختار ITU در دوبی سخنرانی کرد.

وی که در جمع وزرای ارتباطات کشور‌های مختلف سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات ابزاری برای خلق ثروت است، گفت: در بعضی موارد، صنایع مولد ثروت به عنوان ابزار جنگ افروزی بکار گرفته شده‌اند.

آذری جهرمی اظهار کرد: باید مراقبت کنیم که ارتباطات و فناوری اطلاعات کماکان ابزار صلح باقی بماند و به وسیله‌ای برای هژمونی و یکجانبه‌گرایی برخی کشور‌ها تبدیل نشود.

دیروز (پنجشنبه) نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری اجلاس ITU در دوبی با وزرای ارتباطات آذربایجان، اندونزی و ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی محور این دیدار‌ها را پیگیری توافق‌های گذشته در زمینه توسعه همکاری‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتال دانست و ضمن اعلام شرکت ایران در حوزه‌های فضایی، کسب و کار‌های نوپا و امنیت سایبری در نمایشگاه باکوتل، از حضور وزیر ارتباطات اندونزی در ایران و همچنین نشست چندجانبه همسایه‌های شمالی در باکو به منظور ایجاد منطقه قوی‌تر در حوزه ICT خبر داد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها