کد خبر: 242890
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۰:۴۱:۰۰
| |

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

13 آبان تداوم مقاومت ملت ایران در مقابل قدرت‌های شیطانی است

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روز 13 آبان ، تداوم مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های شیطانی از جمله آمریکا است.

13 آبان تداوم مقاومت ملت ایران در مقابل قدرت‌های شیطانی است
کد خبر: 242890
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی 13 آبان ساری بیان کرد: امروز دانش آموزان امروز به همراه دانشجویان در این راهپیمایی شرکت کردند و بار دیگر حماسه آفرین شدند .


وی ادامه داد: رهبری امیدش به جوانان است که در آینده اداره کنندگان و سازندگان این کشور هستند .


معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش های زیادی در این چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، گفت: استکبار ستیزی مبنایی عقلانی دارد و ریشه دار است.


وی با اعلام این که استکبار ستیزی اصلی است که مبارزه با قلدر ، ظالم و ستمگر در آن نهادینه است، اضافه کرد: هر آدم منصف و عاقلی معتقد است که مبارزه با ظلم و ستم و یاغی ارزش ذاتی دارد و از افتخارات ملت ایران است که این ارزش ذاتی را حفظ کرده است .


سردار جوانی با اظهار این که جمهوری اسلامی ایران به پایبندی در استکبار ستیزی در میان ملل جهان شهرت دارد، گفت: ملت ایران این افتخار را دارد که روزی را به نام استکبار ستیزی در تقویم رسمی خود گنجانده است.


وی با تبیین چرایی انتخاب روز 13 آبان به نام استکبار ستیزی، افزود: در این روز ، چهره نهفته استکباری آمریکا ددمنش به جهانیان نشان داده شد.


معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان امروز جا دارد تاریخ و وقایع 13 آبان را مطالعه کنند تا متوجه شوند که چگونه آمریکایی ها خاطره تلخی از 13 آبان دارند و در حالی که به دنبال پیروزی بودند، چگونه شکست خوردند .


وی افزود: آمریکایی ها امروز هم با به راه انداختن جنگ روانی گسترده به دنبال آن بودند که 13 آبان 97 را تبدیل به آغاز جنگ اقتصادی و تحریم ها کنند اما این بار نیز شکست خوردند.


او ادامه داد: جوانان باید استقلال امروز را قدر بدانند که حاصل تلاش چهار دهه ای است و حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان امسال هم به نوعی قدردانی ملت از این‌تلاش هاست .


سردار جوانی گفت: عده ای به دنبال ایجاد شبهه هستند که بگویند عده ای با هیجان سفارت آمریکا را تسخیر کردند، اما با نگاهی به اسناد این سفارتخانه متوجه می شویم که کانون توطئه علیه ایران و انقلاب بود.


وی اضافه کرد: نگرانی آمریکایی ها از انقلاب اسلامی در این ‌است که چهره دشمنی ها یشان را نمایان کرد.


سردار جوانی با اظهار این که آمریکا امیدوار به اغتشاشات سال گذشته تصور می کرد با خروج از برجام می تواند ایران را به زانو درآورد و مقاومت ملت ایران را بشکند، گفت: جوانان امروز در ادامه راه پیشکسوتان خود این راه پیشرفت و استقلال را ادامه می دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها