بسته خبری ۲۱ آبان ماه ۹۷؛

درخواست مجلس برای ورود به CFT/ درخواست حضرتی برای پایان یک اختلاف / تکذیب اعدام عاملان حادثه تروریستی اهواز

بعد از موضع گیری شورای نگهبان نسبت به CFT کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد داده که این لایحه با حضور خبرنگاران در مجلس بررسی شود. نامه الیاس حضرتی به بیت شیخ مهدی کروبی و مرحوم هاشمی و همچنین تکذیب ادعای اعدام عواملان و متهمان پرونده حادثه تروریستی اهواز از جمله اخبار مهم روز گذشته بود.

حجم ویدیو: 13.69M | مدت زمان ویدیو: 00:05:22 دانلود ویدیو
کد خبر: 244806
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۲۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| واکنش مجلس به موضع گیری شورای نگهبان درباره لایحه CFT یکی از اخبار و حواشی مهم روز گذشته بود. پس از حاشیه‌های فراوانی که در مورد نظر شورای نگهبان،‌ مجلس و مجمع تشخیص در مورد cft ‌ در رسانه‌ها مطرح شد، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی نمایندگان و اعضای کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد کردند بررسی لایحه «CFT» در کمیسیون امنیت ملی به صورت علنی و با حضور خبرنگاران در این کمیسیون بررسی شود. این در حالی است که سخنان اخیر محمدجواد ظریف درباره پولشویی حواشی زیادی را به همراه داشته است.

برخورد با منتقدان و مخالفان

از دیگر اخبار مهم روز گذشته توضیحات علی مطهری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی درباره برخورد مسئولان با منتقدان و مخالفان بود. او در این خصوص گفته است که « هر حکومتی مخالفانی دارد اما نباید با یک مخالف حکومت تا وقتی که اسلحه به دست نگرفته مقابله کرد و قطعا ما برای حفظ نظام که امر مقدسی است نمی‌توانیم از وسیله نامقدس استفاده کنیم.»

درخواست حضرتی برای پایان یک اختلاف

مدتی است که نامه‌نگاری پیرامون برخی مسائل رخ داده در گذشته میان حسین کروبی فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی و محسن هاشمی‌رفسنجانی فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی آغاز شده است که این نامه‌نگاری‌ها واکنش‌هایی به همراه داشته است. الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با نگارش نامه‌ای از حسین کروبی و محسن هاشمی‌رفسنجانی خواسته است که به این نامه‌نگاری‌ها پایان داده و از طرح اتهامات ناخوشایند پرهیز کنند.

تکذیب یک خبر

همچنان حواشی درباره حادثه تروریستی اهواز ادامه دارد و روز گذشته این ادعا مطرح شد که عوامل و متهمان این پرونده اعدام شده‌اند. این در حالی است که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان این موضوع را تکذیب کرده و درواکنش به انتشار خبری مبنی‌ بر اعدام 22 نفر از بازداشت‌شدگان مرتبط با حادثه تروریستی اهواز گفت: این خبر کذب محض است. علاوه بر او نیز جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز نیز در تایید سخنان شریعتی، موضوع اعدام را تکذیب کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها