کد خبر: 244823
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۳:۳۲:۰۰
| |

محمد طلوعی، دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران

اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران 26 آبان ماه برگزار می‌شود

محمد طلوعی، دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران گفت: در سومین دوره جایزه داستان تهران 1089 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از بین 50 اثری که مرحله دوم راه یافتند، سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی می‌شوند و از 5 نفر تقدیر می‌شود.

اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران 26 آبان ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 244823
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۳:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد طلوعی، دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران با بیان اینکه در سومین دوره جایزه داستان تهران 1089 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 50 اثر به مرحله دوم راه پیدا کردند، بیان کرد: اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران 26 آبان ماه در مدرسه دارالفنون برگزار می شود.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ به نقل از روابط عمومی سومین دوره جایزه داستان تهران؛ طلوعی ادامه داد: از این 50 اثر سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی می‌شوند و از 5 نفر تقدیر می‌شود.

به گفته او با توجه به اهمیت منطقه 12 به عنوان یکی از مناطق تاریخی شهر تهران، دو جایزه ویژه این منطقه به داستان‌هایی با محوریت «قلب طهران» از سوی شهردار منطقه اهدا می‌شود.

دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران با اشاره به اینکه با علم به اینکه این جایزه متعلق به تهران است و قصد آن معرفی بخش‌های مختلف تهران، محل برگزاری اختتامیه این دوره مدرسه دارالفنون انتخاب شده است، گفت: دوره اول در برج میلاد و دوره دوم در دانشگاه تهران برگزار شد که از مکان‌های مهم شهر تهران هستند.

طلوعی ادامه داد: ایده برگزاری سومین دوره این جایزه در مدرسه دارالفنون ایده مشترک تیم برگزارکننده جایزه و شهرداری منطقه 12 بود. این مدرسه محیطی خاطره‌انگیز و فرهنگی‌ برای تهران است که امسال پذیرای نویسندگان و اهل فرهنگ خواهد بود.

نویسنده کتاب "هفت گنبد" درمورد 50 نفری که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، گفت: این تعداد نامزد برای جایزه‌ای که ده برنده دارد، زیاد نیست و با توجه به اینکه یک‌پنجم آن‌ها برنده هستند، به لحاظ نسبت بین برندگان و نامزدهای نهایی تعداد مناسبی است.

به گفته محمد طلوعی سومین دوره این جایزه با همکاری موسسه همشهری و شهرداری منطقه 12 برگزار خواهد شد.

جایزه داستان تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها