کد خبر: 245020
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

سالار عقیلی در سرپل ذهاب کنسرت برگزار کرد

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی همزمان با سالروز زلزله استان کرمانشاه همراه با گروه موسیقی «راز و نیاز» در منطقه سرپل ذهاب کنسرتی را برگزار کرد.

سالار عقیلی در سرپل ذهاب کنسرت برگزار کرد
کد خبر: 245020
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی همزمان با سالروز زلزله استان کرمانشاه همراه با گروه موسیقی «راز و نیاز» در منطقه سرپل ذهاب کنسرتی را برگزار کرد. در این کنسرت رایگان مردم سر پل ذهاب، شنونده قطعاتی همچون «وطنم ای شکوه پابرجا»، «حانیه»، «کلنل»، «خون غزل»، «خوشه چین»، «ایران» و «وطن» بودند.

سالار عقیلی درباره اجرای این کنسرت گفت: ما در گروه «راز و نیاز» به عشق مردم کرمانشاه به ویژه مردم داغدیده سر پل ذهاب به آن دیار رفتیم و از شادی آنها شاد شدیم و می توان گفت دیدن خوشحالی این مردم دل آدم را خوش می کند.

وی افزود: داغی که بر دل آنها مانده حاصل فاجعه بزرگی بود که فراموش کردنش برای هیچ کدام از ما ایرانی ها ممکن نیست. من و هنرمندان گروه «راز و نیاز» خواستیم کاری کنیم تا شاید برای لحظه هایی حال هموطنانمان خوبتر شود. همه ما ایرانیان با هم خواهر و برادریم و زمانی که به هم احتیاج داریم باید کنار هم باشیم. برای من این یک وظیفه بود. امیدوارم سر پل ذهاب و مناطق زلزله زده را بهتر از قبل بسازیم و شادی و نشاط را در چهره مردمش ببینیم. شادی آنها باعث شادی همه ماست.

علیرضا دریایی، سهراب برهمندی، داوود منادی، سحاب تربتی، روزبه زرعی و حریر شریعت زاده اعضای گروه موسیقی «راز و نیاز» در این کنسرت بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها