کد خبر: 245859
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

قاسم احمدی لاشکی نماینده مجلس:

دولت اقدامات لازم را برای مقابله با تحریم‌ها انجام دهد

عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: بر دولت ما واجب است راهکارهای مقابله با تحریم‌ها را مهیا و اجرایی کند تا پوزه دشمن به خاک مالیده شود.

دولت اقدامات لازم را برای مقابله با تحریم‌ها انجام دهد
کد خبر: 245859
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: ترامپ به وعده خود برای تحریم های یکجانبه علیه ایران عمل کرد و هم اکنون در حال رایزنی با سه کشور اروپایی یعنی آلمان، انگلیس و فرانسه است. پس بر دولت ما واجب است راهکارهای مقابله با تحریم ها را مهیا و اجرایی کند تا پوزه دشمن به خاک مالیده شود.

وی افزود: ما نمایندگان نیز در اقداماتی دارای اهمیت پیشنهادات و بررسی های مرکز پژوهش‌های مجلس را در خصوص کاهش تاثیر تحریم‌ها تنظیم کردیم اما متاسفانه با بی توجهی دولت روبرو شد. دولت در جهت اجرای این پیشنهادات اقدام کند.

احمدی لاشکی افزود:‌ بازنشستگان که عزیزان پیشکسوت ما هستند تا کی با سخنرانی‌های ما روبرو شوند؟ مگر این عزیزان آیینه تمام قد ما در آینده نیستند؟ دولت بخصوص رئیس سازمان برنامه و بودجه برای سال 98 در رفع مشکلات بازنشستگان تاکیدات لازم را داشته باشد.

نماینده نوشهر و چالوس گفت: دولت اخیرا مصوبه‌ای داشته که با امضای معاون اول به دستگاه‌ها ابلاغ شده این مصوبه مبنی بر این است که هزینه درمان ایثارگران و جانبازان به دستگاههای دیگر احاله شود. آیا این کار صحیح است؟ که پس از گذشت 8 ماه از سال این کار به یک باره انجام شود و این ماموریت از بنیاد شهید جدا شود. آیا درست است که 200 هزار ایثارگر متولی نداشته باشند و جانبازان مورد بلاتکلیلفی قرار گیرند؟

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیان و معلمان در کشور مظلوم هستند. برخی از فرهنگیان از سال 88 مطالباتی دارند. چرا در اجرای مصوبه مجلس در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس اقدام نمی‌کنید.؟ چرا آیین نامه آن را نمی‌نویسید آیا این بی حرمتی به مجلس نیست؟ مگر قرار نبود دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش برای نوشتن این آیین نامه مشخص شوند. اجرای رتبه بندی معلمان در دولت مورد توجه قرار گیرد، روز سه‌شنبه طرح مربوط به تنظیم مقررات مالی، اداری و پشتیبانی آموزش و پرورش به صحن مجلس می‌آید کمک کنید تا این طرح تصویب شود و برخی از مشکلات آموزش و پرورش برطرف شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها