محمدرضا تابش:

تاج به عنوان مشاور در فدراسیون فوتبال خدمت کند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس به تاج توصیه کرد خدماتش را در ورزش کشور و فدراسیون فوتبال با عنوان مشاور ادامه دهد و به قانون منع به کارگیری بازنشستگان تمکین کند.

تاج به عنوان مشاور در فدراسیون فوتبال خدمت کند
کد خبر: 245910
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۵:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش با اشاره به ابقای تاج در فدراسیون فوتبال با استناد به ماده 60 قانون مدیریت خدمات کشوری، گفت: یک امر مبنای قانونی است و یک بحث دیگر توجیه افکار عمومی. از نظر قانونی بلااشکال است که آقای تاج از حالت اشتغالی که برای جانبازان درنظر گرفته شده استفاده کنند ولی به نظر می‌رسد افکار عمومی پذیرش این امر را نداشته باشند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اگر این امر در کشور باب شود که افرادی که مشمول این قوانین شدند علی‌رغم اینکه می‌توانستند قبل از تصویب قانون از فرصت‌هایی که قانون برایشان فراهم کرده استفاده کنند ولی نکردند خیلی مورد پسند افکار عمومی نیست. درواقع اینها می‌خواهند با حربه قانون وارد شوند.

رئیس فراکسیون ورزش با تاکید بر اینکه باز کردن پای مجامع بین‌المللی به این قضایا خلاف مصالح و منافع ملی‌ است، افزود: من از زحمات آقای تاج تشکر می‌کنم و معتقدم ایشان می‌تواند به عنوان مشاور در خدمت ورزش کشور و فدراسیون فوتبال باشد ولی به عنوان برادر به ایشان توصیه می‌کنم به قانون منع به کارگیری بازنشستگان تمکین کنند. مسلما مردم هم قدردان زحمات و افتخارآفرینی ایشان خواهند بود.

تابش در پایان اظهار کرد: اگر پیش از این قانونی وجود داشته که آقای تاج می‌تواند از آن استفاده کند بلامانع است زیرا در قانون مصوب مجلس نیامده که قوانین ضد این احکام لغو شود اما بحث مهمتر این است که افکار عمومی چنین امری را نمی‌پذیرد.

منبع ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها