حذف لایک، فالوئر و کامنت تقلبی از اینستاگرام

اینستاگرام تصمیم گرفته است که فالوئر، لایک و کامنت‌های تقلبی را از پلتفرم این شبکه اجتماعی حذف کند.

حذف لایک، فالوئر و کامنت تقلبی از اینستاگرام
کد خبر: 246426
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اینستاگرام قصد دارد با لایک، فالو و کامنت‌های فیک مبارزه کند و قصد دارد این کار را با حذف کردن آن‌ها از این پلتفرم اجتماعی انجام دهد. هرگونه لایک و فالویی که از حساب‌های سرویس‌های سوم شخص استفاده می‌کنند تا مشارکت بیشتری به دست آورند، به زودی از این شبکه اجتماعی به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن و شرایط استفاده اینستاگرام حذف خواهند شد. اینستاگرام این خبر را به عنوان بخشی از تغییر سیاست خود اعلام کرده است.

اینستاگرام در این باره می‌گوید که ابزارهای مدیریت مؤلفه ماشینی را ساخته است که به شناسایی حساب‌های استفاده کننده از سرویس‌های سوم شخص کمک می‌کند و به طور خودکار لایک، فالوئر و کامنت‌های فیک را حذف خواهد کرد. هر حسابی که به عنوان استفاده کننده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای بالا بردن محبوبیت در بین کاربران اینستاگرام شناسایی خواهد شد و همه لایک‌های فیک از آن حذف خواهد شد. از این کاربران همچنین خواسته خواهد شد تا برای جلوگیری از به خطر افتادن حساب خود، رمز عبور اکانتشان را تغییر دهند.

همانطور که اینستاگرام به یک پلتفرم برای تأثیرگذاران و برندها برای تبلیغ بیشتر محصولات خود تبدیل می‌شود، اکانت‌های بیشتری هم به اپلیکیشن‌های شخص ثالث روی می‌آورند تا محبوبیتشان را بیشتر کنند. بر اساس گزارش این هفته نیویورک‌ تایمز، افرادی در اینستاگرام وجود دارند که به عنوان «تأثیرگذاران نانویی» (nanoinfluencer) یاد می‌شود از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به دسته کمی از فالوئرهای خود بفروشند. اینستاگرام این اقدام را در جهت حفظ یکپارچگی محیط کسب و کار خود انجام داده است تا مانند توئیتر پلتفرم خود را در برابر نفوذ باتها به این شبکه اجتماعی کمتر کند.

اگرچه اینستاگرام حساب‌های کاربری جعلی را مدتی پیش حذف کرده بود، تا به حال، اقدامی علیه لایک‌های فیک انجام نداده بود. بر اساس اخبار منتشر شده از کمپانی اینستاگرام، این پلتفرم در نظر دارد در هفته‌های آتی اقداماتی جدی علیه فعالیت‌های فیک داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها