کد خبر: 246451
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۳:۳۴:۰۰
| |

توضیحات تئاتر «شهرزاد» درباره توقیف یک نمایش

روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرد: توقف اجرای نمایش «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی ارتباطی با این مجموعه نداشته و توسط خود گروه تصمیم‌گیری شده است.

توضیحات تئاتر «شهرزاد» درباره توقیف یک نمایش
کد خبر: 246451
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش جدید علیرضا کوشک جلالی که از 20 آبان روی صحنه رفت و قرار بود تا 23 آذرماه روی صحنه باشد پس از دو اجرا متوقف شد که کامبیز کاشقی ـ تهیه‌کننده ـ از توضیح دلایل آن خودداری کرده و این توقف را تصمیم گروه اجرایی عنوان کرد.

با این حال روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد هم در اطلاعیه‌ای که برای ایسنا فرستاده درباره توقف این نمایش توضیحاتی را ارائه کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: « اجرای نمایش «روبینسون وکروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که از تاریخ 20 آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت، بعد از دو اجرای موفق، بنا برخواسته گروه این اثر نمایشی به اجراهای خود خاتمه داد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بنا بود که علیرضا کوشک جلالی دو نمایش «روبینسون و کروزو» و «پستچی» را در شش ماه دوم سال 97 در پردیس تئاتر شهرزاد به تهیه کنندگی کامبیز کاشفی اجرا کند و طبق زمان بندی‌های مشخص، پیگیری‌های اخذ مجوز از سمت پردیس تئاتر شهرزاد در مرکز (اداره کل) هنرهای نمایشی انجام شد و نمایش «روبینسون و کروزو» در تاریخ 20 آبان ماه در سالن شماره 3 این مجموعه روی صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

این نمایش در تاریخ های 20 و 21 آبان روی صحنه رفت و در روز 23 آبان ماه با وجود پیش خرید بلیت های این اثر نمایشی از سوی مخاطبان، بنا برخواسته گروه نمایشی 15 دقیقه قبل از ورود مخاطبان به سالن نمایش، اعلام شد که در حال حاضر دیگر اجرا نخواهند نکرد، این در حالی است که این اتفاق و لغو این اجرا ارتباطی به پردیس تئاتر شهرزاد و مدیران اجرایی این مجموعه نداشته است.


لازم به ذکر است تیم اجرایی این مجموعه قبل از آغاز اجراهای این نمایش نهایت همکاری را با تهیه کننده و عوامل این گروه نمایشی را داشته و عوامل پردیس تئاتر شهرزاد آمادگی لازم را برای اجراهای مجدد این نمایش خواهند داشت.»

«روبینسون و کروزو» طبق آنچه در سایت فروش درج شده قرار بوده تا 23 آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه باشد که فعلا متوقف شده است. در خلاصه داستان این نمایش با بازی مرتضی اسماعیل کاشی و یاسر خاسب آمده: داستان درباره دو شخصیت است که در ناکجا آباد گرفتار می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها