کد خبر: 247010
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ۱۰:۴۸:۰۰
| |

مسئول ارتباطات و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز:

دوره آشنایی با عملیات روانی در حوزه رسانه برای دانشجویان اهوازی برگزار می‌شود

مسئول ارتباطات و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز ضمن اشاره به اهمیت آشنایی بیشتر دانشجویان و طلاب با علوم رسانه از برگزاری دوره‌ آموزشی مبانی سواد رسانه‌ای خبر داد.

دوره آشنایی با عملیات روانی در حوزه رسانه برای دانشجویان اهوازی برگزار می‌شود
کد خبر: 247010
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ۱۰:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد رفیعی نیا مسئول ارتباطات و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز، اظهار داشت: از ابتدای امسال بنا بر نیاز احساس شده برای آشنایی بیشتر دانشجویان و طلاب با ماهیت کار رسانه‌ای تصمیم گرفتیم به صورت تخصصی روی مباحث مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی کار کنیم، به همین دلیل طبق برنامه‌ریزی‌ها، آموزش مقدماتی مبانی سواد رسانه‌ای به عنوان مرحله اول انتخاب شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی بیشتر دانشجویان و طلاب با روش‌ها، نظریه‌‎ها و شیوه‌های علوم رسانه‌‌ای است.

مسئول ارتباطات و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این دوره‌ با کلیات و مفاهیم مربوط به رسانه با عناوینی چون تحلیل و بررسی نظریه‌های اصلی و کلی رسانه، تحلیل و بررسی شیوه های اقناع مخاطب توسط رسانه‌ها، تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر و اعتیاد رسانه‌ای آشنا می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه این دوره در سه جلسه و در مجموع حدود 6 ساعت در سالن جلسات دانشگاه امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود و آخرین مهلت آن 5 آذر ماه است، یادآورشد: در حال حاضر این دوره آموزشی برای دانشجویان و طلاب دانشجویی اهوازی تدارک دیده شده اما تصمیم داریم در آینده برای عموم دانشجویان استان خوزستان، دوره‌های سواد رسانه‌ای و مشابه آن را برگزار کنیم.

رفیعی نیا در پایان گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره به دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه و یا با شماره 09368175051 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها