کد خبر: 247753
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

اعتمادآنلاین از سرنوشت تایید حکم شهردار منتخب تهران گزارش می‌دهد:

پشت پرده صدور حکم شهرداری پیروز حناچی

صبح امروز در حالی که برخی از اعضای شورای شهر خبر از نهایی شدن حکم شهرداری پیروز حناچی دادند، برخی دیگر از اعضای شورای شهر نسبت به این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کردند.

پشت پرده صدور حکم شهرداری پیروز حناچی
کد خبر: 247753
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| از ساعات ابتدایی امروز صحبت‌های زیادی درباره حکم نهایی پیروز حناچی شهردار منتخب تهران در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی مطرح شده است.

این در حالی است که محمود میرلوحی روز گذشته به اعتمادآنلاین گفته بود که وزارت کشور تا پایان روز دوشنبه پنجم آذرماه فرصت اعلام نظر درباره استعلام شهرداری پیروزحناچی دارد که این استعلام از وزارت اطلاعات به وزارت کشور رفته و همه در انتظار رای نهایی عبدالرضا رحمانی فضلی هستند.

حسن رسولی هم دیگر عضو شورای شهر تهران روز گذشته به اعتمادآنلاین خبر داده بود که این حکم به زودی منتشر خواهد شد و شنیده ها حکایت از آن دارد که نگرانی بابت این حکم وجود ندارد.

صبح امروز نیز الهام فخاری یکی از اعضای شورای شهر تهران در حساب توییتری خود اعلام کرد که «از امروز پیروز حناچی شهردار تهران است». این خبر در همان دقایق ابتدایی باعث شد تا رسانه‌ها خبر از ارسال حکم وزارت کشور به شورای شهر بدهند. البته فخاری خودش در توییت دیگری بابت توییت قبلی عذرخواهی کرد.

هرچند که محسن هاشمی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین این موضوع را نه تکذیب و نه تایید کرد و ترجیح داد تا این مساله از سوی علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران عنوان شود.

البته علی اعطا نیز در حساب اینستاگرامی خود روز گذشته نسبت به حکم نهایی پیروز حناچی ابراز نگرانی کرده و گفته بود که «فرآیند صدور حکم حناچی با تنگناهایی روبروست» و همین اظهارنظر باعث شد تا برخی رسانه‌ها نیز اعلام کنند که شورای شهر طبق گفته محسن هاشمی در آخرین جلسه علنی شورای شهر، امروز یک جلسه اضطراری را برای سرنوشت شهرداری تهران برگزار می‌کند.

ادعایی که البته خیلی سریع از سوی محمدعلیخانی تکذیب شد تا اعلام کند:« چنین جلسه‌ای در دستور کار قرار نگرفته و به اعضای شورای شهر نیز چیزی درباره جلسه اضطراری اعلام نکرده‌اند».

زهرا نژادبهرام یکی از اعضای هیات رییسه شورای شهر تهران نیز روز گذشته اعلام کرده بود که «بر اساس خبرهای خوبی که به گوش می‌رسد منتظر صدور حکم شهردار هستیم.»

حسن خلیل‌آبادی یکی دیگر از اعضای شورای نیز امروز خبر داده است که «وزارت کشور دیروز به شورای شهر این جواب را داده که به دلیل عدم کفایت نامه وزارت اطلاعات نمی‌تواند حکم حناچی را به عنوان شهردار تهران صادر کند. نامه وزارت اطلاعات قطعیتی ندارد که وزارت کشور بتواند حکم را صادر کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها