کد خبر: 247898
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۶ آذر ۱۳۹۷؛

تجمع فعالان حوزه زنان مقابل مجلس با مطالبه تصویب قانونی برای مقابله با خشونت علیه زنان/ درخواست برای برخورد با برهم‌زنندگان مراسم شهید بهشتی/ بلاتکلیفی حکم شهرداری تهران/ بازداشت عناصر نفوذی این بار در ارتباط با کنترل جمعیت

درخواست برای برخورد با برهم‌زنندگان مراسم شهید بهشتی، بلاتکلیفی حکم شهرداری تهران، بازداشت عناصر نفوذی این بار در ارتباط با کنترل جمعیت، ارجاع پرونده دو فعال محیط زیست به شعبه 15 دادگاه انقلاب و تجمع فعالان حوزه زنان مقابل مجلس با مطالبه تصویب قانونی برای مقابله با خشونت علیه زنان مهمترین خبرهای بسته خبری اعتمادآنلاین است.

حجم ویدیو: 7.54M | مدت زمان ویدیو: 00:03:38 دانلود ویدیو
کد خبر: 247898
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین گفته: هویت برهم زنندگان مراسم «من بهشتی هستم»، مشخص است . کاظمی با بیان اینکه وزارت علوم حتما باید با متخلفان برخورد کند، تاکید کرده: برای نظام بسیار پر هزینه است که نتوانیم برای شهید بهشتی مراسم برگزار کنیم.

***

حکم شهرداری حناچی هنوز تایید نشده، امروز بعضی از نماینده‌های مجلس به عدم صدور حکم شهردار تهران به وزیر کشور انتقاد کردند.

***

خبرگزاری فارس امروز گزارش داده: یکی از نهادهای امنیتی کشور با همکاری دستگاه قضائی ‌تعدادی از عناصر نفوذی در حوزه کنترل جمعیت را بازداشت و احضار کرده است. این افراد با اقدامات شبکه ای خود، در پوشش فعالیت های علمی اقدام به نفوذ در دستگاههای مختلف حاکمیتی و مانع آفرینی در برابر اجرای صحیح سیاست های کلی نظام در زمینه جمعیت کرده‌اند.

***

وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده فعالان محیط زیست از ارجاع پرونده دو فعال محیط زیست به شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داده، محمدحسین آقاسی گفته سام رجبی با عنوان اتهامی جاسوسی تبرئه شد اما اتهام دیگری به ایشان منسوب است و این بخش از پرونده در حال رسیدگی است.

***

صبح امروز تعدادی از زنان، در مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار تصویب قانونی همه‌جانبه‌گر برای پیشگیری و منع خشونت علیه زنان در ایران شدند. این درحالی است که پیش از این مخالفان FATF به راحتی و برای ساعتی طولانی توانسته بودند در مقابل مجلس تجمع کنند اما امروز با تجمع زنان برخورد شد و آن‌ها را پراکنده کردند.

فریده اولاد قباد رییس فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، گفته برخورد با زنان تجمع‌کننده مقابل مجلس را در فراکسیون زنان بررسی می‌کنیم . به گفته اولاد قباد باید برای مردمی که برای مطالبات به حقشان تجمع می‌کنند فضایی باز مهیا کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها