کد خبر: 248237
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۸ ۱۴:۵۴:۰۰
| |

سرپرست استانداری البرز:

استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان البرز حمایت می‌شوند

سرپرست استانداری البرز گفت: براساس سیاست‌های راهبردی در بودجه‌بندی سال آینده، بخش عمده اعتبارات استان به ورزش اختصاص خواهد یافت که در این راستا تمامی شهرستان‌های استان عادلانه و با توجه به جمعیت و ظرفیت از این امر منتفع می‌شوند.

استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان البرز حمایت می‌شوند
کد خبر: 248237
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۸ ۱۴:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| عزیزالله شهبازی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به اینکه این نشست از اهم جلسات استان محسوب می‌شود، افزود: مسائل و موضوعات مرتبط با این جلسه به‌طور کامل تشریح شد. بهره برداری از ظرفیت‌های ورزشی استان در راستای ایجاد بسترهای نشاط و شادمانی مورد تاکید است. براساس سیاست‌های راهبردی در بودجه بندی سال بعد بخش عمده‌ای از اعتبارات استان به سمت و سوی ورزش خواهد بود که البته در این راستا تمامی شهرستان‌های استان عادلانه و با توجه به جمعیت و ظرفیت از این امر منتفع می‌شوند.

وی افزود: استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان البرز به لحاظ ظرفیت‌های کم‌نظیر از اهمیت بالایی در استان برخوردارند از این رو برای تقویت بنیه آنها تدابیر لازم اتخاذ می شود.برای ارتقا فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها، کارگروهی با مسئولیت معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری تشکیل شده و زمینه ارتباط بین صنعت، دانشگاه‌های استان و پارک علم و فناوری فراهم شود.هیچ راه گریزی از هدایت اشتغال به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان نیست از این رو برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر در این حوزه، در آینده نزدیک فردی به‌عنوان مشاور استاندار در حوزه شرکت های دانش بنیان تعیین خواهد شد.

شهبازی با بیان اینکه جمعیت البرز قالبا جوان، تحصیل کرده و پای کار هستند، افزود: این جمعیت در استان یک ظرفیت بزرگ محسوب می‌شود که باید طی اقداماتی مدون و برنامه‌ریزی شده از این فرصت بهره برداری شود. ضرورت دارد در نشست‌های بعدی، جوانان فرهیخته، ورزشکاران صاحب‌نام و شرکت‌های مطرح دانش‌بنیان استان برای بررسی چالش‌ها و شرکت در حوزه تصمیم‌سازی استان حضور داشته باشند. گزارش‌های ارائه شده در این جلسه نشان از پویایی استان در بخش‌های مختلف و بخصوص حوزه جوانان دارد و تاکنون ریل‌گذاری خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: در گذشته اقدامات و برنامه ریزی‌های خوبی برای توسعه و آبادانی استان صورت گرفته و امید است این روند با انسجام و تعامل مجموعه استان ادامه داشته باشد. ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال و ازدواج آسان جوانان مهم است و بر این اساس باید بانک‌های البرز گزارشی از اعطای تسهیلات در این حوزه ارایه دهند.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها