کد خبر: 248535
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۲:۵۵:۰۰
| |

«هاروئه آکاگی»بازیگر فرعی سریال «اوشین» بود!

پس از آن که اعلام شد هارو آکاگی بازیگر کهنه کار ژاپنی در 94 سالگی از دنیا رفت برخی از خبرگزاری های داخلی به اشتباه یا به عمد خبر درگذشت شخصیت اصلی سریال «اوشین» را اعلام کردند در صورتی که این خبر درست نیست.

«هاروئه آکاگی»بازیگر فرعی سریال «اوشین» بود!
کد خبر: 248535
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۲:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از آن که اعلام شد هارو آکاگی بازیگر کهنه کار ژاپنی و یکی از بازیگران نقش های فرعی سریال «سال های دور از خانه» در 94 سالگی از دنیا رفت برخی از خبرگزاری های داخلی با اعلام درگذشت یکی از بازیگران سریال خاطره انگیز «سال های دور از خانه» این خبر را در کشور ما بازتاب دادند اما بلافاصله بعد از مخابره شدن این خبر بسیاری از خبرگزاری های داخلی برای برجسته تر کردن این خبر تصمیم گرفتند بازیگر فرعی سریال را که گویا جذابیت رسانه ای کم تری داشت تبدیل به خود اوشین کنند تا خبر به سرعت به یکی از خبرهای داغ سینمایی روز تبدیل شود.

هاروئه آکاگی شخصیت فرعی سریال «سال‌های دور از خانه»

هاروئه آگاکی یک بازیگر مطرح تلویزیون ژاپن بوده است . او یکی از هنرمندان فرعی سریال «سال های دور از خانه» از بود. آگاکی امروز در سن 94 سالگی درگذشت. او نقش متفاوتی در این سرایال را داشت و به هیچ وجه در نقش «اوشین» نقش آفرینی نکرده بود. دلیل اینکه رسانه‌های مختلف او را به نقش «اوشین» منتصب کردند نامعلوم و مجهول است

داستان «اوشین»

سریال خاطره انگیز «اوشین» که در کشور ما با نام «سال‌های دور از خانه» در دهه 60 هجری پخش می شد، داستان زنی به نام اوشین تانوکورا را روایت می کرد که در سنین پیری خاطرات زندگی سختش از زمان کودکی تا بزرگسالی را تعریف می کرد.

در نقش «اوشین» سه بازیگر بازی کردند

در این سریال سه بازیگر به نام های آیاکو کوبایاشی (6 تا 10 سالگی)، یوکو تاناکا (16 تا 46 سالگی) و نوبوکو اوتاوا (50 تا 84 سالگی) ایفاگر نقش اوشین در سنین مختلف بودند که از میان آنها تنها نوبوکو اوتاوا از دنیا رفته است. اوتاوا سال 1994 در 70 سالگی از دنیا رفت.

چرا تمایل به درج خبر مرگ افراد در رسانه‌های ما طرفدار درد؟

متاسفانه این اولین بار نیست که شایعه مرگ یک هنرمند یا بازیگر در رسانه‌ها و فضای مجازی به اشتباه می‌پیچد. بارها نمونه‌های داخلی آن را نیز تجربه‌کرده‌ایم. همین چند وقت پیش یکی از پیشکسوتان به نام عرصه بازیگری را هدف قرار دادند و بدون هیچ سند و مدرکی خبر درگذشت او را منتشر کردند به راستی که چرا چنین اخباری و چنین رویکردی نسبت به این اتفاقات در فضای رسانه‌ای ما وجود دارد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها