کد خبر: 248584
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۴:۴۶:۰۰
| |

خداپرست، مدیرکل اطلاعات استان اصفهان:

نمی‌توانیم با مردم برخورد سخت داشته باشیم

خداپرست، مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت: سختی‌های وزارت اطلاعات فقط مخصوص معاندان است. ما نمی‌توانیم با مردم برخورد سخت داشته باشیم، بلکه باید با آنان مهربان باشیم.

نمی‌توانیم با مردم برخورد سخت داشته باشیم
کد خبر: 248584
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۴:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| خداپرست، مدیرکل اطلاعات استان اصفهان پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان، بیان کرد: آمریکایی‌ها برای اینکه بتوانند در منطقه حاکم شوند برابر اعلام خودشان بیش از شش هزار تریلیارد دلار هزینه کردند.

وی افزود: غربی‌ها در هدف‌گذاری کوتاه مدت خود قرار دارند که نظم و امنیت داخلی کشور را بر هم بزنند. در هدف‌های میان مدت دنبال این هستند که با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و مسئله‌های اقتصاد پایه حرکت‌هایی را انجام دهند.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان با بیان اینکه مشکلاتی که در موضوعات اقتصادی داریم را نمی‌توانیم نادیده بگیریم، افزود: دشمنان دنبال این هستند که زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی را در کشور برجسته کنند. بالغ بر 800 سیستم تلویزیونی و ماهواره‌ای تبلیغ این موضوعات را می‌کنند.

خداپرست با اشاره به اینکه هدف دشمنان بر هم زدن نظم کشور است، خاطرنشان کرد: چه کسی قرار است مشکلات کشور را برطرف کند. اگر در این نظام مسئولیت گرفتیم باید به سراغ مردم برویم و حرف‌های آنان را بشنویم. در هرجایی که مشکلاتی به وجود آمده به نوعی ضعف مدیریت در حوزه اداره آن بوده است.

وی اضافه کرد: هرگاه ضعف و کم‌کاری در ادارات و سازمان‌ها مطرح می‌شود طرف حساب من و شما، مسئول هستیم. امروز اگر مسئله به وجود بیاید نشان ضعف مسئول است. مگر می‌شود مشکلات جامعه را بدون توجه و حضور در جمع ملت برطرف کرد.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان با بیان اینکه دشمنان از ایران ناراحت هستند چون ایران برنامه‌های آنان در منطقه را برهم زده و تمام خواسته‌های آنان را محدود کرده، گفت: وقتی موضوع اول سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا، ایران است طبیعی است که دشمنی‌های آنان هم با ایران باشد. باید در مقابل تهاجم‌های دشمن رفتار معکوس داشته باشیم.

خداپرست تصریح کرد: مدیران اگر قرار باشد همه بودجه‌ها و نیروهای مورد نیاز را داشته باشند پس عنوان مدیر چه لزومی دارد؟ اگر توانستیم با محدودیت‌ها اسباب آرامش و موفقیت را میسر کنیم آن وقت نشان از یک مدیر داریم.

وی با بیان اینکه مدیران باید شرایط موجود و آینده را برای مردم روشن کنند، افزود: دستگاه اطلاعات اعتقاد دارد که ظرفیت‌های حاکمیتی ما در بخش‌های مختلف ظرفیت بالایی است.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان با اشاره اینکه همکاران ما در ادارات اطلاعات در کنار مدیران و مسئولان هستند، تأکید کرد: وزارت اطلاعات خود را مسئول صیانت از همه می‌داند. وزارت اطلاعات در هیچ حزب و دسته سیاسی عضو نیست.

خداپرست با اشاره به اینکه در مقابل دشمن نه نگرانی داریم و نه ترس، افزود: سختی‌های وزارت اطلاعات فقط مخصوص معاندان است. ما نمی‌توانیم با مردم برخورد سخت داشته باشیم، بلکه باید با آنان مهربان باشیم که کانال ما در برخورد با مردم مسئولان هستند.

منبع: سیاسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها